Coronavirus #2

24 likes

Ik had gister een pakketje binnen gekregen en eerst afgedaan met handzeep :joy: niet voor niets dus :joy:

3 likes

Het is eigenlijk net Pac-Man spelen. Met de andere mensen als de spookjes om te ontwijken.

3 likes

Thanks!

Ik kan me herinneren dat iemand hier afgelopen dagen iets heeft genoemd hierover. Dit zie ik op verschillende plekken voorbij komen:

@kali was jij dat?

11 likes

Wat was de vraag?

1 like

Ik weet dat er een site is: koetje zoekt kalfje volgensmij. Dan kan je je opgeven om met eenzame ouderen te bellen. Daarnaast kan je je volgensmij bij het rode kruis aanmelden als vrijwilliger! Ik denk dat ze mogelijk bij ziekenhuizen ook vrijwilligers zoeken nu ok evt schoon te maken. Misschien kan je je dichtsbijzijnde ziekenhuis bellen om het te vragen.

1 like
4 likes

Weet even niet of dit beter hier of in WJEKW moet maar @fysicus d’r pa die d’r gips eraf haalde was echt quality content

Met allemaal forummers in die live-insta hahah op een gegeven moment toen het eraf was zei (denk ik) een random iemand “het is gebeurd” en ik zat in m’n eentje helemaal stuk te gaan

love it

57 likes

Wij zijn sinds vandaag dicht. Moeten nog wel een aantal zaken gedaan worden ‘ja dit is nu juist de kans om een grote schoonmaak te houden.’ En volgens mij moet ik morgen naar de zaak om heel de dag te wachten op een pakketje van DHL.

13 likes

Douwe Egberts verdient trouwens echt goud geld aan ons nu. We zetten minstens 3 potten koffie op een dag. Dus we kunnen nu om de drie dagen wel koffiebonen gaan halen.

2 likes

Vind dit wel goed van je vrienden. Met een date moet je je afvragen of dat niet iets te grote test is haha, maar er zijn hier toch ook genoeg meiden die met hun vriend samen thuis zitten?

Ik zit nu alleen en de eenzaamheid heb ik echt onderschat. Ben blij dat ik veel videovergaderingen heb en met vriendinnen kan videobellen maar ben flink jaloers op iedereen die lekker samen savonds op de bank al deze ontwikkelingen kan doornemen.

8 likes

Hahaha zij is van hier hoor

1 like

Dat verklaart veel! Nog leuker

Dankjewel. Ik heb me gelijk ingeschreven

1 like

Goed van je! Wil je laten weten wat voor dingen je zoal via die site kan doen? Ik zit met een hoest thuis dus kan me zelf helaas niet aanmelden, maar ben wel benieuwd!

Pakketje voor m’n opa en oma in het zorgcentrum. Echt zo sneu voor ze dat er vrijwel niemand langs komt, maar gelukkig snapt mijn oma nog wel waarom het nodig is.

31 likes

Ja en volgens Geert is Nederland gekke Henkie :woman_shrugging:

2 likes

Geert is lekker op dreef

1 like