Coronavirus #2

was het ~een gedicht~

5 likes

Geloot? Als in gecontroleerd vermoord worden?

Ooh loet!
Ik dacht een soort Hunger Games

14 likes

nee, looting als in beroofd. Dat je uit de Costco komt met 50 rollen wcpapier en er dan iemand klaar staat om het van af te pakken…

5 likes

Hahahha tering… ja heel waarschijnlijk scenario.
Gelukkig kun je je pleerol met wapens verdedigen.

Tip voor Amerika: als iemand je bedreigt omdat jij wel toiletpapier hebt en zij niet, geef ze een paar rollen

3 likes

Hier stond net een mannetje of 10/12 op elkaar gepropt bij de slager.

Ik wil echt iedereen slaan momenteel.

3 likes

Thanks. Ik heb voor het eerst vandaag even hardop gelachen.
Die Amerikanen toch, een grote comedyserie

1 like

Oh man ik kreeg zoveel cringe van de echte versie van dit filmpje, wat een verschrikking

7 likes

Hier in de gemeente mochten de straatschoonmakers etc. Ook een uur tussendoor boodschappen doen. Vond ik toch wel netjes!

3 likes

Dat is inderdaad nog een idee. Al ben ik ook wat bang dat ik misschien al ziek ben en ze zelf besmet (al is dat hoogstwaarschijnlijk gewoon paranoia)…

Haha solidariteit en dan ga je iets van boef zingen?? Waarom niet een beter nummer :joy:

Is grappie.

1 like

https://www.ad.nl/video/bewoners-jordaan-zingen-vanaf-balkons~p135228

Niet dat dit nou beter was :stuck_out_tongue:

4 likes

Ze hadden beter zoiets kunnen zingen:

2 likes

Hahahahaha ik jank van het lachen

1 like

Ik ben volger 3000 :laugh:

3 likes

Als bron werd trouwens dit filmpje van Jensen gebruikt :rofl: :rofl:

2 likes

Ik was in de supermarkt de enige die op 1,5 m afstand bleef staan. Vind dit zo gek

1 like

Haha wat dubbel ook. Eerst het virus nep noemen en vervolgens wel met een doden aantal komen.

2 likes

Ik zou deze tijd van social distancing gebruiken om te bezinnen en te evalueren of je überhaupt vrienden wil zijn met mensen die Jensen kijken.

42 likes