Coronavirus #2

Je zou maar met zo iemand binnen zitten nu.

23 likes

Niet aan je gezicht zitten daarna en zodra je thuis bent handen met zeep wassen .

2 likes

Misschien al voorbij gekomen maar ik heb de laatste 3 videos van hem gekeken misschien moeten meer mensen het doen…

(@Wonderland)

6 likes

Keelpijn is toegeslagen hier, benieuwd hoe / of het doorzet.

Weet jij of de post het “nog doet” in Frankrijk?

Overgrootouders wonen daar en willen ze graag een kaartje sturen :yellow_heart:

1 like

Na die eerste zin dacht ik dat het een corona songtekst voor dat nummer van brace was hahah

6 likes

Normaal wel!

1 like

Wow ik ben net naar twee verschillende supermarkten geweest:

• De ene was rustig, als een doorsnee donderdagmiddag, wel een aantal dingen weg (afbakbroodjes, broccoli, zoete broodjes).
  • De andere had een rij van ongeveer 20 wachtenden buiten met security aan de ingang :flushed:

Als iemand een goed adresje wil in Antwerpen (Stad - Zuid) hit me up haha.

Also er is nergens nog Nalu te vinden :anguished: Zal ik mijn verslaving in deze barre tijden moeten opgeven?? :fearful:

1 like

Hier heb je 2 uur van je leven aan besteed? Zonde, die tijd krijg je niet meer terug.

5 likes

De enige legitieme reden om dit te kijken… is om te leren… dat we nooit raad van Jensen aan moeten nemen…

7 likes

Maar wel zn tshirt bestellen hoor!

1 like

Beter nog, later we vanavond een paar minuten voor Jensen klappen

5 likes

Ik heb sinds vanmorgen vannacht keelpijn en met vlagen een gekke hoest :face_with_raised_eyebrow:

Ga straks maar even kijken of er misschien iemand een paar dingen voor me kan halen morgen of van het weekend

1 like

Vind het echt bizar dat de Haagse markt open mag blijven… laat de burgemeester zojuist weten.

5 likes

Volgens mij zijn er ontzettend veel mensen die graag iemand willen helpen nu (net als ik) maar er is nog weinig hulpvraag over het algemeen, dus gooi het gewoon in de groep in je omgeving.

Of als je in Amsterdam woont kan ik ook ff boodschappen voor je doen, ik judge ook niet over chocola en chips haha!

3 likes

Voor degenen die graag willen helpen omdat ze nu tijd over hebben:

Kindertelefoon zoekt extra vrijwilligers

Uit het artikel:

De gesprekken worden gevoerd door vrijwilligers. Op dit moment zijn er zeshonderd mensen actief voor de Kindertelefoon, maar de organisatie is gezien de drukte hard op zoek naar meer mensen die willen helpen. Geïnteresseerden kunnen zich melden via de website.

15 likes

hhaha heb je het geprobeerd te lezen op de maat van dat liedje?

ik ben echt input-moe man. ik lees graag zin en onzin voor mezelf. maakt me niet zoveel uit waar het over gaat, ik lees alles. maar nu… zowel de krant als onzincomplottheoriën weten me niet te bekoren. heb geen zin meer om informatie te verwerken.

misschien moet ik maar een cake gaan bakken ofzo

3 likes

Ik probeer het steeds, maar vandaag is het voor de 4e dag op rij mislukt :roll_eyes:

Ik geef het wennen aan de situatie en het feit dat ik niet helemaal fit ben maar de schuld. Gelukkig gaat het met mijn hoestbuien inmiddels de goede kant op dus ik heb mezelf deze week nog gegeven om in pyjama op de bank te ‘werken’ en weinig nuttigs te doen. Maandag moet ik van mezelf weer in een fatsoenlijk ritme komen. Dan ben ik hopelijk ook helemaal van mijn klachten af en kan ik weer naar buiten om te wandelen enzo, dat gaat denk ik ook wel helpen.

1 like

Ik heb ook nog steeds verkoudheidsklachten die de ene dag erger zijn dan de andere of zelfs helemaal verdwijnen. Mijn moeder heeft al doorgegeven dat ze morgen brood nodig zal hebben en ik hoop dat ik morgenochtend niet zal hoesten en/of niezen zodat ik naar de supermarkt kan. Ik mag nu echt niet ziek worden. Normaal ga ik zelfs grieperig naar de supermarkt, maar nu denk ik bij een loopneus al ‘nee, nee, nee, thuisblijven’. Vind deze tijd zo stressvol en moeilijker dan ik dacht.

1 like