Coronavirus #2

Gvd nog steeds geen wc papier

Heb je toevallig al bij kruidvat gekeken? Bij ons zijn ze echt meerdere keren per dag aan het bijvullen en ze hebben echt veel steeds

1 like

Het is al een keer gezegd maar zullen we even kappen met complottheorieën delen in dit topic?

3 likes

Aww thanks voor het delen! Ik heb heb me ook aangemeld. Ben sinds gisteren gaan hoesten en durf nu de deur niet meer uit. Werk dan wel full time vanuit huis, maar alle afleiding is welkom. Ik kan de situatie nog goed relativeren dus ik hoop dat ik op deze manier ook iets “nuttigs” kan doen in deze rare tijden.

1 like

Ja hoor, hier rijd de ijscoman door de straat? Echt, wat is het gemiddelde IQ van de bevolking?

1 like

Volgens mij eerder 80 in het dorp waar ik woon :crazy_face:

1 like

Zo’n rugpijn dat ik een half uur voor einde werktijd al op de bank ben gaan liggen. Zo maar lekker badderen :confused:

Veel beterschap, hopelijk is het niets! Was nog even jouw suggestie aan het overwegen maar heb toch besloten weg te blijven van m’n ouders, zelfs al is de kans dat ik ziek ben klein.

1 like

Haha lief maar ik woon in Limburg.
De overbuurvrouw heeft net wat spulletjes meegenomen. Inclusief chips (had ik geeneens gevraagd, maar ze snapt mijn prioriteiten blijkbaar heel goed haha) en ze had nog wat zelfgemaakte baksels in de tas gestopt. Dus zo gauw als dit allemaal over is ga ik een dikke vette taart voor haar maken

17 likes

Ik woon midden in de stad en ging net hardlopen met m’n vriend (why ook?! Doen we anders nooit :pig:) en het was zooooo druk overal. Zoveel mensen op straat en niemand houdt afstand van elkaar (wij probeerde dat wel steeds). We zaten er de hele tijd over te klagen terwijl we net zo hypocriet en egoïstisch zijn eigenlijk.

1 like

Ja een hoop net wel ja, maar er zijn ook wel serieuze gedeeld. Net en eerder ook al. Lijkt me het beste om dat niet verder aan te wakkeren, en ze dan dus ook maar niet voor de grap te delen om dat te voorkomen. Juist ook omdat er best wel angstige mensen zijn over dit onderwerp.

1 like

Nee ik woon ook niet echt bij een kruidvat in de buurt maar als ik in het weekend steeds niets heb kunnen vinden moet ik maar even een rondje wc papier hunten doen. Heb nog 1 rol

Ahh dat vind ik zielig :frowning: Arme Bruno. Denk dat het hem teveel was. Volgens mij was hij ook niet zo’n mega doorgewinterde politicus, kan me voorstellen dat je het dan niet helemaal trekt als je in een keer zo’n crisis op je bordje krijgt.

14 likes

Wow ja minister bruins heeft ontslag ingediend hoorde ik net op de radio… auto langs de kant gezet zo erg schrok ik
Wow hoop dat het goed met hem gaat

15 likes

Ach ik vind het wel erg voor hem hoor. Ik kan me niet voorstellen met wat voor druk en stress deze mensen nu om moeten gaan. Het lijkt me vreselijk om zulke belangrijke beslissingen te moeten nemen.

Ik hoop niet dat hij erg ziek is of dat er wat anders ernstigs aan de hand is.

4 likes

Bruins afgetreden :frowning:
Nooo

Zullen we massaal kaartjes sturen :nerd_face::yellow_heart:

16 likes

Ahh ik vind deze man echt zo zielig. Hopelijk kan hij nu even rust pakken

1 like

Ik denk dat dit allemaal te veel voor hem was. Ik vind het wel erg sneu, vanaf de eerste persconferentie leek hij al zo onzeker.

2 likes