Hmm, mijn man is echt ontzettend vaak verkouden/ verstopte neus etc. Hij had met de huisarts afgesproken dat indien dit laatste pufje / spray niet zou helpen hij doorverwezen zou worden naar KNO.
Nu besloot hij zelf de HA even te ontlasten ivm Corona en omdat hij sinds het weekend weer erger verkouden werd. Dinsdag zei hij tegen mij: volgens mij heb ik ook maagzuur ofzo? Ik liet dat wat want dacht jaja mannen griep maar nu ineens wordt hij sinds gisteren wel zieker ( is moe, ligt op bed, sinds vannacht ook verhoging) én hij zegt nu: nee het voelt niet als maagzuur maar meer alsof er iemand op je borst drukt constant en ook dat gevoel wordt erger.
Nou 1+ 1 is 2. Maargoed nu denk ik, mijn kind en ik zijn al de hele week met hem in huis, komen niet naar buiten. Het voelt nu heel raar om hem dan nu naar op zijn slaapkamer te isoleren terwilljl wij het allang in de vorige dagen opgelopen zouden kunnen hebben. Ik heb geeneens een extra slaap plek waar ik nu apart zou kunnen slapen behalve de bank. Ik denk dan nu; het leed is al verschiet. Blijf gewoon de komende 2 weken in quarantaine maar niet perse ver bij hem vandaan… toch??
GGD bellen voor advies kan, maar begreep dat die het mega druk hebben.