Nee, is ook echt niet zo.
Volgden jullie elkaar op? Hoe is het nu met jullie?
Ja ik begon met klachten en werd na enkele dagen opgevolgd door zowel man als kind.
Zitten al bijna 2 weken thuis. Man is helemaal opgeknapt maar ik en kind nog niet.
Ah wat vervelend. Heel veel beterschap!!
Leuk hè, de EU. China heeft Italië nog beter geholpen dan de rest van Europa.
Het wordt hier wel steeds rustiger he. We raken er met z’n allen aan gewend denk ik?
Bordjevooronzehelden.nl is net gestart in Amsterdam en Amstelveen. Hoop dat dit snel overgenomen wordt restaurants in de rest van NL en zeker rond alle ic’s de komende weken.
In dit geval gaat het om topchefs die maaltijden gaan leveren aan hulpverleners die je zelf aan kunt aanmelden.
Mijn ouders zijn net veilig geland vanuit Curacao, ben blij dat ze weer op Nederlandse bodem staan 
Ik kreeg net commentaar op mijn werk omdat ik in de gang liep, waar ook iemand anders liep en dat mocht niet!?
Moet iedereen dan maar schreeuwend gaan rondlopen zodat je weet of de kust veilig is?
En het netwerk ligt ook nog eens plat, dus iedereen zit hier voor niets onnodig risico te nemen, maar we mogen niet naar huis.
@Wally door jou moet ik hier weer aan denken 
@S.onrisa Ja ik heb dat wel een beetje. Meer dan afwachten kan je nu niet doen. Dus ik ben nu bij de fase beland van acceptatie en Corona memes :’)
Zo om 8.45 komt er bij heel veel Europese radiostations “you’ll never walk alone” erop, op initiatief van 3FM
Heb er speciaal m’n wekker voor gezet om ff naar te luisteren haha
what… hilarisch 
Ik heb ook speciaal de radio opgezet, luister anders nooit thuis.
Op 182 radio-stations, hoor ik net, zotjes! In 30 landen.
Ahh wat leuk! Ik heb ook de radio aangezet! Blijkbaar speelt de Martinitoren hem ook, heb even mijn raam open gezet
Zo mooi 
Ik dacht ik zet de radio ook wel aan, luister altijd de lokale zender.
Dus ik luister nu sweet but a psycho :’), guess they missed the memo.
Jeetje, ik ben ne bleiter de laatste dagen
. Ik word zo snel emotioneel van dit soort dingen.
Ik luisterde hem via TV, Goedemorgen Nederland draaide hem ook via 3FM maar deed er zelf beelden onder van de afgelopen weken, zat met tranen in m’n ogen te kijken. Ik probeer er nu een filmpje van terug te vinden want wil het graag hier delen, maar kan het niet vinden 
Ik heb gisteren lokaal gewinkeld. Drank gekocht bij de slijter, boek bij de boekhandel en bloemen bij de bloemenwinkel. Ook nog wijn besteld bij vrienden die een eigen wijnbedrijfje hebben. Ik ga echt failliet aan deze situatie.
Wim Lex gaat speechen vanavond om zeven uur