Coronavirus #2

echt schandalig hard gelachen om deze

18 likes

Mijn moeder wilde absoluut niet naar de kapper omdat ze bang is om corona te krijgen dus nu heeft mijn zusje het geknipt. En nog super recht ook

6 likes

Alsnog vindt ie het belachelijk :+1:t3:

? Ze moet niks. Ik vind dit artikel nog niet eens zo shockerend, er staat niks in waaruit blijkt dat ze zich niet aan de adviezen houdt, ze gaat naar de supermarkt en de viskraam en eet dat vervolgens thuis op. Er staat alleen in dat ze zich niet druk maakt. Dat is toch haar goed recht.

2 likes

Edit: weg, teveel speculeren.

1 like

Lijkt me speculeren ja.

Dus weghalen, of mag speculeren hier?

Ik hoop het

3 likes

Weghalen lijkt me

Dat is een beetje afhankelijk wat de afspraken in je contract hierover zijn. Als het echt een vergoeding is voor de reis die je maakt dan mag het stopgezet worden. Als het om een toelage gaat kan het eventueel anders zijn. Wel zuur omdat je aan een trajectkaart vast zit!

Dat zeggen ze al 10 jaar en ze zijn er nog steeds. Dit is hun manier om met hun medewerkers te communiceren.

Ik vind dit wel speculeren eigenlijk en ook niet fijn om te lezen. Begin van de week was het precies hetzelfde en heb ik van wel 5 mensen via via gehoord dat ze via bronnen van vws en de tweede kamer etc. hadden gehoord dat er een lockdown komt. Als het zo is dan horen we het vanzelf van de overheid/via het nieuws.

2 likes

Kwam mijn tegenover buurman tegen in de supermarkt. Zeg ik, ik kan ook wel boodschappen voor je doen. Zegt ie; ik heb de oorlog overleefd, dus dit overleef ik ook wel :expressionless:
Snap het wel, want hij woont alleen, die wil ook gewoon buitenkomen, maar zelfs de 1,5 meter afstand lukte niet, want hij had niet constant een meetlint bij. Echt zo koppig die oudjes.

3 likes

image

28 likes

@June88 Je situatie klinkt echt ontzettend zwaar. Heb je wel mensen die je af en toe kunt bellen of skypen voor een bemoedigend woord of om wat stoom af te blazen? Belt je therapeut niet?
Hopelijk kan je partner je in de avonden een tijdje ontlasten zodat jij even lekker lang kunt douchen of een dutje doen ofzo.
Heel veel sterkte :yellow_heart:

2 likes

Wat is de reden hiervoor? Ik vind het vrij dom klinken, al die hamsters gaan nu natuurlijk massaal naar de sligro om lekker goedkoop te hamsteren en lijkt me dat je mensenmassa’s nu juist wil voorkomen. Ik snap hier niks van

Als je op flight radar 24 kijkt lijkt het wel alsof er niks aan de hand is, zo veel vliegtuigen in de lucht.

1 like

En toch zijn het er echt veel minder.
Denk als je over 2 weken langs Schiphol rijdt dat heel veel blauwe en groene vliegtuigen aan de grond ziet staan.

1 like

Ik moet met dit thuiszitten zo veel moeite doen om aan mijn dagelijkse bewegingsdoelen te komen. Ik eet ook nog eens uit verveling dus ik ga sowieso 5kg bijkomen :+1:t3:

Ik heb ook afgesproken om morgen met een vriendin te gaan wandelen. We hebben wel afgesproken om afstand te houden maar toch voelt het een beetje illegaal. Ze woont op zichzelf en voelt zich best al alleen.

5 likes

Misschien dat “haar man Wim” de boodschappen kan doen?