Coronavirus #2

Onze werk groepsapp gaat echt helemaal loos met memes etc. Gisteren ook een fragment van Peter Pannekoek, heel goed vond ik die.

1 like

Nou, nee. Zoals @Arecales al zegt zijn Hema’s in sommige plaatsen echt wel van belang. Misschien dat ze per postcode kunnen kijken of het belangrijk is om die hema open te houden en dan werknemers uit te wisselen om het draaiende te houden. Natuurlijk, als er een Kruitvat oid er is kan hij dicht, maar anders is het wel opeens een gat

3 likes

Ging dat over nutteloze beroepen?

Dacht ook dat het Peter Pannekoek was, maar Pieter Derks was zowaar eens gevat. :rofl:

Koning Willem-Alexander zal vrijdagavond om 19.00 uur een toespraak houden vanwege de uitbraak van het coronavirus. De toespraak wordt live uitgezonden op tv.

Moge de man met de baard ons extra moed inpraten.

@midheavenmoon

Nu is het wel zo dat werkgevers bepaalde dingen soms niet willen regelen voor hun studerend personeel en zoiets hebben van ‘dan leen je maar wat extra bij ome DUO’. Dus ik snap wel dat sommige studenten daarvoor kiezen, zeker als ze weinig andere opties hebben atm om rond te komen.

9 likes

Ja weet ook niet wat ik hier op moet zeggen aangezien dit voor kranten is en er nu (volgens mij) niet drie edities per dag komen.

1 like

Misschien heeft hij wat opgestoken van Ruttes toespraak.

1 like

Maar er worden nu genoeg krantenbezorgers ziek, dus iemand moet dat overnemen

Ohw echt?! Ik dacht echt de lispel van Peter te herkennen :speak_no_evil: Pieter lispelt niet toch? Mahahahaha ok, ja. OEPSIE

1 like

Ik had helemaal hetzelfde hahaha!

Vraag: waarom typ je het zo en niet gewoon Hema? Niet vervelend bedoeld, ben oprecht benieuwd

2 likes

Google zoekresultaten. Op EGF hadden we het geregeld over bedrijven waarna ze zich daarna ineens kwamen aanmelden en gingen reageren.

De gevolgen van het thuiswerken beginnen hier er nu wel in te hakken…

Vriend had overleg met collega via skype aan de keukentafel. Ik wil net de blender aanzetten om mijn ontbijt klaar te maken. Dus wat doe je dan? Met de blender onder de arm door de tuin lopen naar de berging en daar de blender aanzetten.

52 likes

mijn collega’s hebben nog niet geheel door dat communicatie nu extra belangrijk is nu de helft thuis zit. Hebben dus gisteren dubbel werk gedaan, terwijl ik in de teams chat aan heb gegeven dat ik het zou oppakken.

Mijn vader is nog op rondreis in Nieuw-Zeeland, maar heeft niet echt het idee om terug te komen. Hij heeft geboekt bij een reis organisatie en die zeggen dat hij alles zelf maar moet regelen???

Zo debiel dat het blijkbaar nodig is dat bedrijven zulke teksten verspreiden.

28 likes

vanaf maandag gaan alle AHs tussen 7-8 (ma-vr) open voor 70+ers

34 likes

Wat een achterlijk vroeg tijdstip hadden ze niet beter 9 - 10 kunnen doen of zo.

6 likes

ja, maar dan gaan ze een uur eerder open dus is het makkelijker om mensen te weren die zich er niet aan houden lijkt me. als de winkel al een paar uur geopend is dan lijkt me dat moeilijker (ook omdat er dan al klanten lopen) en dan is het drukker

Het is jammer dat ze niet van die verrijdbare schappen hebben zoals bij sommige spelshows. Dat je die tevoorschijn kan halen zodra de beoogde doelgroep zijn slag mag slaan.

Maar eigenlijk is het gewoon belachelijk dat het sowieso op deze manier moet. Er zou een behoorlijk stuk van de hel geserveerd mogen worden voor mensen die zich niet aan de Corona-afspraken houden en blijven hamsteren.

5 likes

Mijn moeder, risicogroep en professioneel boomer, had al een kappersafspraak vandaag staan. Zo dom om te gaan, maar ze zei dat ze niet ging maar ze dacht net dat ze appte met mijn vader ipv mij. Waarin stond dat ze bij de kapper was. Uiteraard wel snel verwijderd, maar te laat. Alsof ik een pubermoeder ben.

93 likes

Ahh wat balen zeg! Virtuele knuffel :heart:

In welke regio woon je? Ik kan wel boodschappen doen voor je als je dat kunt gebruiken.

1 like