Dit klinkt echt als de hel. Als ik iets voor je kan doen.
Mijn oma is dan een uitzondering die gaat de hele nacht gerust nog lezen, detectives kijken op tv, mailen of piano spelen. Na 10en staat ze op.
Ja en je hebt geloof ik ook minder slaap nodig als oudere
Ja, de hoeveelheid gepensioneerden die op zondag voor 7u (openingstijd) op de deur en het raam van de bakkerij kloppen en op de bel duwen… Niet normaal.
Ik irriteer me vooral mateloos aan de manier waarop dat bier getapt wordt. Als je het zo doet, dan is een andere carrière overwegen sowieso verstandig.
‘professioneel boomer’ haha geweldig
Ja, ik ben ook echt over de zeik. Zo egoïstisch.
Mijn ouders komen woensdag terug op NL’se bodem, hoop dat ik iets met diensten kan regelen dat ik ze kan halen. Heel erg behoefte aan. Hopelijk is mn hoest dan weg.
Haha sorry maar wat erg dit zeg. Er nog over liegen ook. Alsof jij een beetje loopt te zeuren ofzo
Ik moet zo naar de binnenstad van Utrecht en ik voel me nu al een ramptoerist.
Toevallig sprak ik gister met een vriendinnetje. Een vriend van haar werkt bij de H… en zei dat ze enorm in de schulden zitten en op deze manier ook nog proberen om omzet te generen.
Wow, dus ze willen nog proberen omzet eruit te halen zeker nu alles bijna dicht is?
Maar veiligheid van personeel is dus minder belangrijk lijkt het.
Ondanks dat ik het uiteraard snap dat je het als bedrijf moeilijk hebt.
Ben blij dat mijn werkgever (ook winkel) alles heeft dicht gegooid eerlijk gezegd.
Laat je toch wel weer weten dat dan veiligheid voor hun belangrijker is.
Ja volgens mij wel
Hahaha je bent vast niet de enige die nu even lekker in de auto gaat chillen😂
Belachelijk! Heb je een traject kaart? Dan kan je hem eventueel omzetten naar een goedkoop traject
Ik ben echt een beetje beledigd door die belgische meme met ‘domme kutten’ erin. Echt 0,1% grappig
Net stond ik bij de A H en bij de broodafdeling hadden ze het erover dat de reclame voor volgende week is aangepast…
‘T zouden de HAMSTER weken zijn
Ik vroeg me van de week sowieso al af of ze de hamsterweken ooit nog gaan terugbrengen. Heeft nu een iieeeeeets negatieve lading gekregen hahaha
Is specifiek gericht op mensen die nu ondanks hun mogelijkheid om nog om te keren, kiezen daar te blijven. Vind het verder echt ronduit kut als je wel graag weg had gewild, maar nu vast zit en terecht dat voor die mensen nu moeite wordt gedaan.
Een kennis van mij heeft bijvoorbeeld vanuit de uni het dringende verzoek gekregen om te keren, er is een vlucht geboekt voor die groep studenten die via twee landen omvliegt zodat ze veilig thuis kunnen komen en hij kiest ervoor daar te blijven. Want “het is echt zo erg niet, en als het erger wordt kom ik vast nog wel thuis”