Voor mijn gevoel heeft iedereen hier vooral een mening over kennissen of vrienden van forummers, niet over forummers zelf (dus die mensen kunnen zichzelf niet nader verklaren want het wordt geparafraseerd door een forummer).
Ik geloof dat er weinigen zijn die hier nog durven te posten dat ze wél naar een verjaardag zijn geweest.
Er is één overheersende mening in dit topic, en dat vind ik jammer. Ik praat graag mee over Corona en de effecten maar erger me aan heel veel posts. Geen ruimte voor de gedachtegang van een ander, of het nu om sociale onthouding gaat, baal posts over afgelaste activiteiten, angsten die mensen hebben door nieuwsberichten … alles wordt meteen zo hard aangepakt, als het niet is wat het gros hier als ‘goed’ ziet.
Wilde tegengeluid laten horen, heb ik gedaan, reacties geïncasseerd maar verandering zal ik niet zomaar creëren. Dus vanaf nu ga ik het topic mijden.
En ik vind het heel vreemd wat je op het laatst constateert, ik zou niet weten waarom ik geen begrip heb voor haar psychische problemen? Het enige wat ik daarover gezegd heb is dat iedere situatie anders is. Maar goed, mag je me zeker over pb’en als je dat uit wilt leggen, om het topic Corona gericht te houden.