Coronavirus #2

Vind het wel geweldig dat dit virus de overheid eindelijk heeft laten inzien dat er een gebarentolk nodig is in tijden van crisis

24 likes

Ik mag alleen thuiswerken met goedkeur van leidinggevende. Anders zal het sowieso van mijn vakantie-uren getrokken worden.

Vorige keer was die tolk soms niet in beeld. Dat was echt heel stom.

4 likes

Ik ben blij dat ze nu eindelijk goede maatregelen nemen. Het is belachelijk dat mensen toch gezellig op terrasjes gingen zitten. Dan maar zo.

Je kunt inloggen op de FF Chat zonder wachtwoord, je hoeft alleen je forumnaam hier op te geven.

FF Chat:
https://chat.forumfeminarum.nl/

2 likes

6 APRIL??? GVD daar gaat mn bday lapdance.

6 likes

“seksclubs en coffeeshops dicht om 6 uur” sowieso gaan mensen snel hollen

32 likes

Ik moest wel even lachen om het gebaar voor hamsteren haha

41 likes

Haha dat gebaar voor hamsteren vind ik wel mooi

10 likes

Even wat luchtigs:

1 like

Nou, dan sta je op betaal je.

46 likes

Hoe gaan ze controleren of mensen werken in vitale processen?
Hoe gaan ze dat nu organiseren dan, wie gaat op die kinderen passen? Er zijn namelijk best wel veel scholen gesloten.

Zal je leren

1 like

Note: ben vrijdag avond ook nog naar de kroeg gegaan :grimacing:

Jezusmina dat dit we ooit gingen meemaken. Zo onwerkelijk? Hebben jullie dit gevoel ook

66 likes

Ja echt hoor. Dit komt gewoon in geschiedenisboeken uiteindelijk denk ik?

11 likes

Dus al die scholen die nu bewust gesloten zijn, zoals in Friesland, moeten weer open?

Ik hoop, t.a.v. je vraag “controleren”, dat bij deze verregaande maatregelen mensen zelf verantwoordelijkheid nemen en niet extra hun kind naar school/kdv laten gaan als ze geen vitaal beroep hebben. Ik vind dat er vaak naar de overheid wordt gewezen, maar je bent zelf ook verantwoordelijk vind ik.

2 likes

Als jullie Admin2 blij willen maken: maak dan gebruik van de FF Chat. Daarmee belast je de FF server minder.

Je kunt inloggen op de FF Chat zonder wachtwoord, je hoeft alleen je forumnaam hier op te geven.

FF Chat:
https://chat.forumfeminarum.nl/

7 likes

Ik tag jou nu even, maar meer algemeen:
Is het rekeningnummer IBAN of moet ik er nog iets voorzetten? (sorry geen ervaring met overboeken naar een Belgisch rekeningnummer)