Ja ik zit verdorie al 20 minuten tegen Erben Wennemars aan te kijken brrr!
Hahah ik ook. 17.30 lees ik nu? Ipv 16.50
Morgen om 19.00 is er weer een toespraak van Rutte. Ik vermoed dat dan de rest ook gaat sluiten en een mogelijke lock down. Ik ben benieuwd.
Krijg de melding dat het forum overbelast is en word er zelfs steeds uitgegooid
Nee! Op het mbo heb je nog leerlingen die onder de leerplicht vallen, dus dat hoort dan bij het basis- en voortgezet onderwijs met dit soort beslissingen.
Ik heb echt buikpijn door alle maatregelen, vind t kei eng worden. En dan moet ik binnen 2 weken ook nog verhuizen (als dat door kan gaan, want er lig nog geen vloer dat komen ze doen als dat doorgaat) maar moet hier wel uit voor eind maart Kut stress.
Snap dat dit echt niet belangrijkste is allemaal, maar ik heb wel paniek inmiddels (ook om ziek te wordrn
De minister-president zal volgens de RVD “ingaan op de moeilijke situatie waarin wij ons bevinden, op de noodzaak van de maatregelen die zijn getroffen en op de mogelijke verdere ontwikkelingen in de komende weken en maanden”.
Ik denk dat als ze hebben besproken dat er meer dicht moet dat dat straks al komt.
Dat is een speciale toespraak, geen nieuwe maatregelen. Zo’n toespraak was voor het laatst in 1970 bij de oliecrisis
Ik begin echt steeds meer te stressen om mijn baan.
Ik zou niet weten wat ik moet als ik straks op straat sta.
Holy shit. Wat een strop ik snap het overigens hoor, hoe sneller dit gebeurd was, hoe sneller we er vanaf zijn. Dat gister alle horeca vol zat baarde me ook echt zorgen.
Zit met veeel vragen, hoe zit het met hotels die een restaurant hebben? Die restaurants mogen niet draaien, maar hoe komen die mensen aan ontbijt/lunch/avondeten dan? Volgens mij moeten hotels (dus echt hotelkamers zonder keuken oid) ook noodgedwongen dicht. Holy shit
Weet iemand of eten afhalen/bezorgen als restaurant zijnde wel mag???
Raar gevoel zeg. Ik hoop wel dat we op mijn school de leerlingen opvangen waarvan de ouders beroepen hebben die nu van essentieel belang zijn en zelf geen opvang kunnen regelen. Dan kan ik in ieder geval nog iets bijdragen.
Ik hoop echt dat dit dan voorkomt dat je helemaal je huis niet meer uit mag straks.
Ik ben daar echt heel bang voor.
Ja dat met bezorgen/afhalen vraag ik me ook af, in België kun je nog wel steeds naar de snackbar volgens mij? We zullen het misschien zo wel horen.
Hoe lang is Italie nu eigenlijk al in lockdown?
Nos site ligt er bij mij uit.
Ben wel benieuwd of mensen dan wel doorbetaald krijgen als hun kinderen niet naar school en kdv/bso mogen. Niet iedereen heeft een vangnet qua familie en zoals mijn kind, niet iedereen is geschikt om op haar te passen. Pffff wat een stress.
Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt. Er gaat een bericht uit en meteen de werkgroepsapp ontploft. Mijn leidinggevende wilde eigenlijk gewoon open blijven en ben benieuwd hoe dat zit met cruciale opvang
Als alle horeca dicht moet maakt het niet uit of je een hotel met of zonder restaurant hebt, dan moet je hoe dan ook dicht. Want hotel valt ook gewoon onder horeca!
Ik zou me wel kunnen voorstellen dat bezorgen nog wel mag, maar we moeten de persconferentie denk ik maar even afwachten.
Nou ben bijna blij dat ik veel moet werken deze week (zorg) dus ik vermaak me aankomende week wel
Ik vind het ook allemaal spannend qua studie en bijv. of mijn stage nog doorgaat, dus je bent niet de enige die zich af en toe druk maakt om zichzelf. Natuurlijk gaat het om het grote geheel en hebben de mensen die ziek zijn en hun familieleden het het aller zwaarst, maar ik vind wel dat je soms mag zeggen dat je baalt hoor. Misschien is dat op social media niet zo handig maar hier of onder vrienden of zo mag dat af en toe best vind ik.
Hopelijk starten ze een crowdfunding oid ik zou wel een tikkie sturen
Ik ben traag van lezen :’)