THANK U
Mijn God mijn vriend moet werken (werkt in de zorg) en is onderweg naar zijn werk. Belt die mij net dat er file staat in Tilburg omdat mensen nog snel naar de coffeeshop gaan. Mensen waar zijn we mee bezig…
dit dus om nog een voorraad te hebben manmanman. Mijn vriend komt nu dus later op zijn werk omdat mensen nog snel iets nodig hebben
Er staat een rij van +/-50 meter voor de Coffeeshop voor m’n deur die zo gaat sluiten
Dit moeten ze eigenlijk in elke winkel voor de poortjes laten zien
Echt kut heb al een week geen boodschappen gedaan, ben elke dag bang dat ik chaos of lege schappen aantref dus heb er echt geen zin in. Maar mijn eten raakt wel zo’n beetje op nu. Zit steeds te bedenken wat beste tijdstip/dag zou zijn om te gaan. Als iedereen thuiswerkt is het denk ik morgen alsnog niet rustig in de supermarkt…
Hahaha ja dit dus
Volgens mij is dit een besloten groep. Ik kan het niet vinden.
Geen idee waar dat hier zit trouwens, ik heb gewoon een Decathlon in mijn hoofd maar die wil ik dus nog er bezoeken @twijfelaar
Domme vraag, maar hoe zit het met eten bestellen? Gaat dat door, stopt dat ook?
En de winkels?
Ik ben het er helemaal mee eens dat de horeca stop gezet wordt na 18:00 overigens. Bizar dat er nog zoveel mensen op het terras zaten.
Ohh lekker 1.5 meter hanteren zeg
Winkels blijven open, het is geen lock-down.
Bezorging gaat wel door, afhalen is nog niet duidelijk.
Mega rijen bij coffeeshops hier hahaha
reactie van een jongere op social media: IS DE MAC DONALDS DUS OOK DICHT?
Ik wou eigenlijk dat ik het hoofd van de hamster erop kon plakken, maar mn editskills stoppen bij die gif
Wat een stelletje sneu neuzen bij de coffeeshops zeg.
Was net bij de Mcdonalds en daar stond al iemand voor de drive thru om mensen te weigeren.
Dat met die coffeeshops is toch ook zo niet handig volgens mij zijn er naast aardig wat verslaafden ook best wel mensen die het gebruiken als (pijn)medicatie? Kan me voorstellen dat je dan best schrikt en van de gemiddelde dagelijkse coffeeshopbezoeker (die ik ken) verbaast dit me ook echt niet.
Dat wordt toch drama nu rond 1800?