Coronavirus #2

Facebookgroep Lesmaterialen PO

Kunnen jullie er zo bij?
@Helix2009 @Howth

1 like

Ohh lekker 1.5 meter hanteren zeg

6 likes

Winkels blijven open, het is geen lock-down.
Bezorging gaat wel door, afhalen is nog niet duidelijk.

1 like

Mega rijen bij coffeeshops hier hahaha

1 like

reactie van een jongere op social media: IS DE MAC DONALDS DUS OOK DICHT? :scream:

20 likes

Ik wou eigenlijk dat ik het hoofd van de hamster erop kon plakken, maar mn editskills stoppen bij die gif

4 likes

Wat een stelletje sneu neuzen bij de coffeeshops zeg.

9 likes

Was net bij de Mcdonalds en daar stond al iemand voor de drive thru om mensen te weigeren.

2 likes

Dat met die coffeeshops is toch ook zo niet handig :sweat_smile: volgens mij zijn er naast aardig wat verslaafden ook best wel mensen die het gebruiken als (pijn)medicatie? Kan me voorstellen dat je dan best schrikt en van de gemiddelde dagelijkse coffeeshopbezoeker (die ik ken) verbaast dit me ook echt niet.
Dat wordt toch drama nu rond 1800?

3 likes

Vind het zelf ook wat onzinnig, maar kan me voorstellen dat de coffeeshops blij zijn met alle verkopen die ze nu nog kunnen doen voordat ze 3 weken dicht moeten.

5 likes

Omg maar serieus. Ik dacht net ff mac af te halen. Vergeten dat zij ook een ‘restaurant’ hebben natuurlijk :nerd_face:

Krijgen mensen die het als medicatie gebruiken het biet via de apptheek? Misschien dom hoor dat ik dit denk.

1 like

Kun je er gewoon afpulken, toch? Doe ik wel altijd. Dan zitten er soms nog wat witte lijntjes/restjes op en na een douchebeurt zijn die ook weg.

Ja of als je gewoon verslaafd bent. Niet prettig. Oh wacht, dat zei je

1 like

Tis gewoon een opmerking hoor :joy: hier zelf in de horeca branche (hotel en restaurant) en het is heel gek en onnatuurlijk om nu gasten niks te kunnen bieden

Ik vond het vandaag en gisteren erg meevallen in de supermarkt! Gisteren rond 17u in de Ah en vanmiddag rond 13u in de Jumbo. Eigenlijk alleen pasta, wc papier en afbakbrood was op. En het was ook niet super druk. Betekent natuurlijk niet dat dit bij jou ook zo zal zijn, maar misschien toch een geruststelling voor als je toch naar de winkel moet

1 like

Hier was het vandaag echt een hel alles was zowat leeg, geen brood, wc papier, pasta en pastasauzen al het groente en fruit was op ook diepvries was leeg haha.

2 likes

Ohhhh sjit, dan heb ik niks gezegd

Ik weet niet precies hoe het geregeld is maar ken wel mensen die het zelf halen ivm reuma/artritis. Die zouden dat nooit via huisarts durven regelen denk ik, durven het ook zelf niet te halen bij een coffeeshop :sweat_smile:

1 like

Had ik nu maar een paar wietplanten staan. Net even gespiekt buiten en er staat hier ook een gigantische rij naar de coffeeshop om de hoek.

Mijn 2 laatste facturen gaan dus niet betaald worden en ik heb even geen idee wat ik nu moet doen.

2 likes