Coronavirus #2

Ja, dat is mijn grote probleem. Kan wel wat thuis doen, maar heb niet 80+ kilo’s ergens liggen.

1 like

Maar daar heb je geen controle over toch
Vind het verder wel goed dat ze opnieuw dingen herhalen over sociaal distantiëren enzo

@Lula Ik heb een beginnetje gemaakt van de lijst. Ik hoop dat iedereen wat aanvult en dat we zo een grotere lijst krijgen. Als er suggesties zijn waarop het beter kan hoor ik het ook.

19 likes

Haha ja dat was dit weekend niet te zien maar ze proberen het wel positief te brengen naar de burger. Soort aanmoediging in plaats van ontmoediging.

1 like

Supermarkten / winkels met levensmiddelen dan weer wel

https://www.instagram.com/tv/B9w9iYwFUSj/?igshid=1rfrn19hgycwr Gaat de aankomende twee weken dagelijks een script schrijf cursus geven

3 likes

Misschien kun je aan de slag gaan met weerstandsbanden? Daar kun je wel een aardig hoog gewicht mee simuleren. Je reguliere workout precies zit er voorlopig even niet in nee, maar misschien kun je met wat creativiteit en aanpassingen toch in de buurt komen en zorgen dat je in ieder geval de basics kunt onderhouden komende tijd.

Ik ben ook nog aan het bedenken wat ik allemaal kan en wil doen, het is echt even omdenken.

1 like

Kunnen jullie trouwens wel editen? :’) das misschien wel handig

(Las na het posten pas dat het over “in concert” gaat)

1 like

Ja inderdaad, ik heb al een beetje nagedacht hoor. Vandaag heb ik een bodyweight workout gedaan, maar daar was ik niet zo heel erg kapot van. Verder heb ik even mn inventaris opgemaakt en ik heb thuis twee kettlebells (wel maar 6kg), een aantal weerstandsbanden, een bodypumpset van in totaal 20 kg en enkelgewichten van 1kg. Ik ga eens bekijken wat ik daarmee kan bedenken. Komt niet in de buurt van mn normale work out maar iets is beter dan niets denk ik maar.

4 likes

Jeetje, m’n hart maakte even een sprongetje want ik dacht ook even dat het over het echte songfestival ging. Al houd ik er wel ernstig rekening mee dat dat ook niet doorgaat…

1 like

Oeps sorry, je hebt gelijk!!

nee kan niet! Heb om bewerkingsrechten gevraagd, maar denk dat je ook kunt instellen dat iedereen gewoon kan bewerken toch?

ik wou dat je corona net zo makkelijk kon testen als een zwangerschapstest. gewoon ff pissen klaar.
dit is zo onzekermakend. morgen ga ik vroeg naar werk, voor de anderen er zijn, ik pak m’n computer en smeer m weer naar buiten.

5 likes

Ja dat dacht ik al :’) al kon ik niet zo snel vinden hoe dat moest. Ik ga straks verder met zoeken. Never mind nu kun je dingen toevoegen.

dan moet je zeggen dat je keelpijn hebt en dit plaatje laten zien

2 likes

I feel you… vond zelf grit lessen van les mills best wel pittig die staan denk ik ook wel op yt.

1 like

ik weet niet wat voor werk je doet maar als je voor een grote keten werkt zie dan de posts van @grace eerder in dit topic.
verwacht geen loyaliteit van hun door nu jouw loyaliteit te geven

je moet gewoon jezelf op 1 zetten. als collegas hoesten ja jammer dan, geen risico nemen.

8 likes

Ik werk in de thuiszorg als huishoudelijke hulp en ik ben net op de hoogte gebracht door mijn werk. Dat we naar onze cliënten moeten gaan. Ik weet niet. Heb er een dubbel gevoel over. Het is namelijk niet perse nodig dat iemands huis schoon wordt gemaakt toch? Wel hebben wij ook een signalerende functie en kunnen we die oudjes in de gaten houden, of ze gezond zijn of dat ze genoeg boodschappen in huis hebben. Word wel overal aangeraden vooral niet bij oudere mensen op bezoek te gaan dus ik weet het even niet zo goed.

nu werkt het wel idd!