Coronavirus #2

On the bright side: ik moet echt lachen om al die filmpjes wat Spanjaarden doen vanaf hun balkon. Deze is ook te leuk haha :joy: Vind het bijna jammer dat ik daar niet woon haha

11 likes

Ik ben blij dat m’n ouders geen typische boomers zijn en hun sociale afspraken hebben afgezegd.

Daarentegen wordt in m’n vriendengroep besproken dat ze twee verjaardagen de komende twee weekenden gewoon door willen laten gaan, want ‘zo lang we nog naar de supermarkt kunnen, kunnen we ook bieren’.

Ik kom in elk geval niet, thanks guys.

4 likes

Wij houden Nederland werkend. Ja hoor meneer Zwart. Jullie proberen geld te blijven verdienen bedoel je.
Als hij dat echt meende zouden die medewerkers opgeroepen worden om iets goed te gaan doen toch.
En ik snap het vanuit hem wel hoor dat hij dit zo aanpakt, maar van die stomme statements daar schiet je niks mee op, hou dan gewoon je mond dicht.

9 likes

Nee maar al het zand blijft wel in je huis hangen. En in je bank. En in je kleding. En in je bed. En in je kind’s bed. En in alle spullen overal. Doe het niet.
(Ik spreek uit ervaring)

12 likes

Ja ik vind het ook echt heel achterlijk. Maar hij zei dat hij echt een piek in zijn bestellingen merkt en daarop wil inspelen. Meer routers (??) en domotica.

1 like

Ben boodschappen al een week aan het uitstellen, heb een keer een paniekaanval in die supermarkt gehad en ik voel me nu mentaal ook niet helemaal top dus zit vol angst dat het zo weer gebeurt. Ga straks wel naar buiten wandelen. Lief je reactie!

2 likes

Ja deze man heeft de afgelopen tijd, voordat het virus hier was al z’n prijzen omhoog gegooid en alle affiliates uitgezet (waardoor mensen die daar geld mee verdienen er niks meer aan verdienen). Dus heel leuk dat hij dat merkt, maar hij wil gewoon geen schade oplopen.

4 likes

Waar woon je? Ik wil wel boodschappen voor je doen en voor je deur neerzetten hoor. <3

8 likes

Ze lieten daar gister ook een duidelijke youtube video over zien bij de nos. Met een fles water die overstroomd. Ik ga hem even zoeken

Edit:

11 likes

@Lula hmm kan ik mee leven :face_with_monocle:

Haha ja dat weet ik haha. Nu is de bloemen bak de zandbak. Dus ik voorzie enkel vooruitgang :joy:

& anders kan ik het als brandhout naar mijn in quarantaine zittende vader brengen :joy::joy::joy::joy:

Je kan je aanmelden bij ready2help van het rode kruis. Je kan oa medicijnen voor ouderen ophalen bij de apotheek. Ik heb volgende week een weekje vakantie maar dus geen klote te doen, dus ik denk dat ik me aan ga melden.

4 likes

Hm maar er zijn daar wel meer gevallen dan in Nederland? Nou is het land natuurlijk een stuk groter dus dat is niet echt te vergelijken, maar het is niet alsof er daar nog geen gevallen zijn.

Ja had ik ook meegekregen! En in het magazijn zijn ook allemaal rare dingen aan de hand waar die vriendin van mij werkt maar dat mag ik denk ik niet delen hahah

1 like

Ik wou vanochtend naar de drogist gaan, maar er hing een blaadje op de deur met het verzoek om alleen de winkel in te gaan als het echt noodzakelijk was. Begrijpelijk, maar ik schrok er toch wel een beetje van. Ik ben toen maar naar de supermarkt gegaan en ik heb het daar gehaald.

In Italië zijn ze een noodziekenhuis aan het bouwen in Milaan dat over 2 dagen open moet. Vanuit China is er 31 ton aan medische apparatuur ingevlogen en artsen.

En nog steeds krijgen de Chinezen allemaal racistische shit over zich heen, echt walgelijk. Die mensen hebben daar wekenlang in de hel gewerkt met groot gevaar voor eigen leven en doen dat nu vrijwillig nog een keer om te helpen. Hoe kan je zo zijn echt.

En ze gaan in regio Veneto iedereen testen op straat, bij de supermarkt etc. Ben benieuwd, hoop dat ze het snel kunnen indammen.

52 likes

Ja lekker hè! Hier was 't ook echt heel rustig in het park. Lekker zonnetje, heel ontspannend als je het mij vraagt

Mijn fysio sluit de deuren en ik belde net met de chiropractor om te vragen of ze ook sluiten, maar dat deden ze niet. Ik heb de afspraak zelf wel geannuleerd, maar de assistente deed zo luchtig over de situatie dat ik me nu een beetje een aansteller voel.

Echt een willekeurige vraag, maar wat vinden jullie dat supermarkten moeten doen met aanbiedingen (vooral mbt producten die nu juist snel de schappen uitvliegen)

• Tijdelijk opschorten
  • Houden

0 stemmers

Dat ben je niet! Jij neemt de adviezen serieus, dat zouden er meer moeten doen.

3 likes

Ik zou het opschorten. Deze week is de pasta in de aanbieding bij AH.

1 like