Coronavirus #2

Yesssss

1 like

Als het om anderen gaat denk ik echt, duh doe je toch niet. Maar ik zou morgen met een vriendin en heb enorm zitten twijfelen. Nu toch afgezegd. Aan de ene kant zie ik door mijn werk alsnog mensen, aan de andere kant, daardoor kan ik het dus ook weer aan haar doorgeven, of andersom. Pfff het moet toch allemaal nog even indalen.

Als je een gesloten verpakking hebt zou ik even informeren bij je lokale ziekenhuis of ze er wat aan hebben, we gaan ook starten met gebruikte mondkapjes inzamelen om te kijken of ze opnieuw gesteriliseerd kunnen worden (de beste manier is nog niet gevonden), dan zouden ze denk ik sowieso gebruikt kunnen worden als ze niet zichtbaar vies zijn.

2 likes

Op een of andere manier toen ik dit gisteren las dacht ik ook meteen aan Rutte die in 1973 die toespraak dan gehouden moest hebben. Maar natuurlijk niet :woman_facepalming:
Zag net een foto van de toespraak toen en dacht echt godverdomme floepsie denk ff na

17 likes

Nee een blonde Hollandse krullebol :sweat_smile: Jammmmer

1 like

Ik zou je handen gewoon met zeep wassen en dit bewaren om eventueel je thermometer mee schoon te maken.

Nee dat snap ik absoluut hoor! Maar ik haalde uit @Tunnelvisie’s post dat het niet helemaal routinematig onderzoek was, misschien vergis ik me!

Ik kan alleen maar kijken naar rutte zn hand die enórm lijkt (rechter)

8 likes

Dit wilde ik ook komen zeggen hehehhehe (wel met dirty mind)

4 likes

Heb wel echt zoveel respect voor de regering. Om zon tokkie land als nederland in deze chaos te regeren pff.

10 likes

Allen: Graag chatten op de chatserver, anders krijgt het forum het heel zwaar.

Make me happy aub!

Zie url op de hoofdpagina.

inloggen met je forumnaam, wachtwoord is niet nodig.

4 likes

Kom niet in de chat? Ben banned?
Maar wow heftige uitspraken wel.

Of forumnaam niet neergezet vandaar. Sorry

NPO live doet het niet :sob:edit: YouTube doet het wel

1 like

De regering maakt van nederland een tokkie land

Sorry kan ook niet inloggen

Sluit de grenzen dan aub

Chatten over Corona: Gebruik de chat.

Graag je forumnaam gebruiken en niet de standaardnaam - de standaardnaam wordt niet toegelaten. Een wachtwoord is niet nodig.

Voor de url van de chatserver: Zie hoofdpagina.

Thanks! Admin2-met-serverbelasting-stress :wink:

2 likes

Bij ons (brabant, regio uden) bij nettorama nog volop vanmiddag. Ik moest luiers hebben en de nutricia staat ernaast stonden denk ik nog wel 10-15 pakken. Je mag me een pb sturen als ze nog niet is voorzien, dan ga ik morgenochtend kijken en het evt meteen opsturen heeft ze het hopelijk woensdag!

1 like

Ik zag dit voorbij komen op mn facebook, ik kan jullie wel in contact brengen, (omgeving brabant)

1 like

Mm ik kom niet in de chat, direct eruit gegooid

1 like