Coronavirus #3

Maar maak je het dan ook niet erger door haar vragen te negeren? Of dat je langer blijft rondlopen met vragen? Oprechte vraag, geen professioneel verstand van dit soort dingen. Als ik het op mijzelf betrek: ik heb een corona vraag waar ik al een tijdje mee rondloop. Ik kan het antwoord niet vinden via google en merk dat het een steeds groter ding word in mijn hoofd. Dat vind ik zelf ook niet prettig.

“Blijf zo veel mogelijk thuis” is toch de eerste maatregel op de site van de rijksoverheid. Ik snap gewoon niet dat aperitieven samen dan echt nodig is

1 like

Ik wist niet eens dat er honderd artiesten waren om mee te kunnen doen met deze schaamteloze zelfpromotie :woman_shrugging:t2:

6 likes

Het lied werd samengesteld en geproduceerd door Han Kooreneef, Luc Weegels, Joost Jellema en Jeroen Rombouts.

Wie zijn deze mensen ĂŒberhaupt? En “honderden Nederlandse artiesten”? Hebben ze dan allemaal één woord wat ze als uithaal mogen zingen?

3 likes

Laten we even vooropstellen dat iemand negeren, sowieso niet/nooit de oplossing is. Maar tweeledig;

1. hypothetische (doemscenario) vragen met het doel om gerustgesteld te worden (die mogelijk anderen weer angst aanpraten, want nog niet over nagedacht), zouden niet gesteld moeten worden. (Want hey, als de medische wereld het allemaal nog niet weet - dit forum vast ook niet).
  2. als dergelijke vragen wel worden gesteld, dan zou een forum daar niet het platform met antwoorden voor moeten bieden - maar eerder aangeven dat dit niet de plek is. Want door een platform te bieden stimuleer je het ook weer. (Snap dat met de snelheid dit allemaal niet te modereren valt).
6 likes

Pfff de opa van een vriendin is gisteravond overleden aan de gevolgen van Corona. Mijn ouders wonen in een klein dorp en de teller staat inmiddels op 5 binnen het dorp.

Gister heb ik ook een breakdown gehad en echt dramatisch zitten janken in het bijzijn van Mn vriend en damn dat luchtte op. Alles er uit gegooid waar ik mee zat ipv het telkens in te slikken.

2 likes

Persoonlijk word ik wel een beetje moe van al die verhalen van iedereen die wel iemand kent die zich niet aan de maatregelen houdt
Zeker in deze zin, ze doen niets strafbaars

Mensen die heel erg claimen dat ze thuis blijven en iedereen echt moet thuisblijven, vervolgens wel bos wandelingen paar dagen later maken.
Laten we het ook gewoon een beetje positief houden, in de winkels gaat het over het algemeen heel goed, winkels treffen de juiste maatregelen. Op het nieuws lees ik dat de stranden en recreatiegebieden eigenlijk best rustig zijn. Nu gaan we natuurlijk een storm krijgen van berichten van mensen die wel een buurman hebben die 4 mensen in de tuin had of een vriendin die bij een andere vriendin een wijntje ging drinken

15 likes

Elke supermarkt in heel Nederland:
Pak een mandje zodat we mensen kunnen tellen.

Sam:
NIEMAND HEEFT MIJ IETS VERTELD

49 likes

Het mooist vind ik nog dat heel Nederland hem op z’n plek zet en hij letterlijk alleen heeft gereageerd op die ene persoon die het met hem eens was. Wat een heerlijk selectief leventje.

16 likes

Als ik met iemand zou zijn en diegene heeft geen karretje en word terug gefloten dan zou mijn reactie niet zijn. “Nee hoor wij delen een karretje”.
Maar meer “Waarom?” En dan kan diegene uitleg geven. Maar nee meneer gaat er gelijk op in en is dan verbaasd dat er geen uitleg word gegeven pff. Rare vogel

2 likes

Nee ik woon in V]! Maar hier zijn ook best veel besmettingen.

Die jankbui was wel echt zo fijn! Zat Mn tranen al een week in te slikken. Zit momenteel ook werkeloos thuis dus dat hielp ook niet echt mee. Zullen vast nog wel wat jankbuien aan komen maar die neem ik dan maar voor lief.

Herinneren jullie hem ook nog:

Maar dat betekent nieeeeeet dat ik mn ogen sluit voor onrecht en vurdrieeeet

17 likes

Ohh god dat artiesten voor Azië. Ik weet nog hoe stuk ik altijd ging om
‘Het ghaaat on ghrooote bakken gheld die nodig zijn’ :joy:

24 likes

Ik blijf erbij dat veel leed voorkomen had kunnen worden, als iemand bij de eerste keer gejank een vuistslag in z’n gezicht zou krijgen.

Bij sommige mensen voel je gewoon dat ze nooit een kaakslag hebben gehad.

12 likes

heeft gedaan ook echt :nauseated_face: :face_vomiting:

Ik ben echt heel enthousiast over dat er een nieuw lied komt!! Keek daar al sinds de eerste maatregelen naar uit.
Ik vermaak me echt goed met “als je iets moet doen” en denk dat dat nieuwe lied voor veel plezier en vermaak zal zorgen! Ik hoop dat die net zo catchy is.
(of moet dit in het impopulaire meningen topic?)

7 likes

Ja

30 likes

Mn moeder ineens. " Het is aankomende week 1 april
 straks was het allemaal een grapje" hahaha godsamme

58 likes

Oh god ja jezus. Misschien moeten we daar nu alvast een goede tegen reactie op vinden.

5 likes

image

Eigen vergrootglas meebrengen naar dit topic

8 likes