Ik weet nu of ik nu onzin ga schrijven, maar;
Van wat ik van chiara ferragni haar insta volgen weet, is dat vandaag dag 21 van lockdown/quarantaine is bij haar.
Ik dacht zelf dat de incubatietijd tot 14 dagen kon zijn. En klachten kunnen volgens mij ook pas na een week zo erg zijn dat je dan pas besluit naar de ic te gaan?
Dus dan zit je nu nog rond die periode?
Maybe zeg ik iets heel doms en klopt t niet hoor maar dit waren m’n hersenspinsels erover
De meeste die naar de ic moeten hebben na een aantal dagen ineens een verslechtering en moeten dan opgenomen worden.
Als zij al op dag 21 zit met milde klachten dan denk ik dat ze bijna beter is.
Sommige hebben meerdere weken milde klachten
(Dit heb ik van mijn huisarts)
Ik mag hopen dat ze 6 april niet alles weer open gooien. Dat is veel ste vroeg
Dit was echt m’n jam (disclaimer: ik was 10). Ken het nog helemaal uit m’n hoofd
Zodat iedereen hier nog even naar kan luisteren, you’re welcome
Het beste is denk ik om door te gaan hoe het nu gaat. Trek het gewoon allemaal door tot 1 juni. Is misschien kut, maar wel noodzakelijk vind ik.
Awww wat is Tim Akkerman daar nog een broekie 
Ik vind het echt fijn dat ik nu op werk de doorbitch kan zijn. Van m’n baas moeten we wel vriendelijk zijn, maar duidelijk. En desnoods iemand de toegang weigeren. Mensen zijn echt stupid, hoeveel mensen er wel niet schreeuwen: DAN GA IK WEL NAAR DE JUMBO. Ja veel succes daarmee, de regels zijn overal hetzelfde.
Mag ik jou komen helpen??? Ik kan echt goed een bitch zijn. Heerlijk 
Zeker! We zijn erachter gekomen dat je het in je eentje niet redt.
Ik vind het trouwens echt erg dat mensen zo stom reageren. Het is voor iedereen nu een rare tijd, er zijn regels die er normaal nooit waren. Maar ik vind dat er echt geen enkele reden is om je bij de supermarkt dan zo kut te gedragen.
Ik zie het bij mijn werk ook hoor. Ik werk in een apotheek en sommige mensen vinden het raar dat er nu andere regels gelden en reageren best heftig. Gelukkig reageren de meeste mensen goed en meelevend. Maar die mensen die rot reageren zijn wel de mensen die je het meest bijblijven en je dag kunnen verpesten,
Geen idee of het al gedeeld is maar ik ging net een kaartje maken via kaartje2go en kreeg op mijn eerste kaart 2,93 korting en kostte dus maar 91 cent inclusief verzending! Misschien een tip voor iemand 
Spanje legt vanaf maandag de economie voor ten minste twee weken helemaal stil. Tot nu toe moesten mensen thuisblijven, maar waren winkels en bedrijven nog open. Dat houdt dus op: tot 9 april mogen alleen mensen met een vitaal beroep nog op pad.
Degenen die niet kunnen werken krijgen hun salaris gewoon doorbetaald, heeft premier Sánchez gezegd in een tv-toespraak. Ze moeten later de gemiste uren wel inhalen.
(bron NOS)
Even serieus is dit over 10 weken helemaal over, mag je 400 uren inhalen.
Echt… wauw dit is zó verdrietig. Wat is Italië hard getroffen. We zien steeds maar cijfertjes maar besef even dat daar zo zo zo veel gezichten achter zitten
.
Ja dit begin ik ook te denken. Ook door de aanhoudende shit shows in Italië en Spanje en het in China ruim twee maanden heeft geduurd.
Irriteer me aan een vriendin die denkt dat ons Mark dinsdag gaat zeggen “Ga allemaal maar weer lekker naar buiten hoor jullie hebben je wel genoeg verveeld zo!”
Onze buren hebben een feestje??! Hele harde muziek en horen ook allemaal gegil en gelach van sowieso meer dan 3 mensen. HEEEL ERG IRRITANT
Politie bellen zou ik hebben gedaan