Mag ik jou komen helpen??? Ik kan echt goed een bitch zijn. Heerlijk 
Zeker! We zijn erachter gekomen dat je het in je eentje niet redt.
Ik vind het trouwens echt erg dat mensen zo stom reageren. Het is voor iedereen nu een rare tijd, er zijn regels die er normaal nooit waren. Maar ik vind dat er echt geen enkele reden is om je bij de supermarkt dan zo kut te gedragen.
Ik zie het bij mijn werk ook hoor. Ik werk in een apotheek en sommige mensen vinden het raar dat er nu andere regels gelden en reageren best heftig. Gelukkig reageren de meeste mensen goed en meelevend. Maar die mensen die rot reageren zijn wel de mensen die je het meest bijblijven en je dag kunnen verpesten,
Geen idee of het al gedeeld is maar ik ging net een kaartje maken via kaartje2go en kreeg op mijn eerste kaart 2,93 korting en kostte dus maar 91 cent inclusief verzending! Misschien een tip voor iemand 
Spanje legt vanaf maandag de economie voor ten minste twee weken helemaal stil. Tot nu toe moesten mensen thuisblijven, maar waren winkels en bedrijven nog open. Dat houdt dus op: tot 9 april mogen alleen mensen met een vitaal beroep nog op pad.
Degenen die niet kunnen werken krijgen hun salaris gewoon doorbetaald, heeft premier SĂĄnchez gezegd in een tv-toespraak. Ze moeten later de gemiste uren wel inhalen.
(bron NOS)
Even serieus is dit over 10 weken helemaal over, mag je 400 uren inhalen.
Echt⊠wauw dit is zó verdrietig. Wat is Italië hard getroffen. We zien steeds maar cijfertjes maar besef even dat daar zo zo zo veel gezichten achter zitten
.
Ja dit begin ik ook te denken. Ook door de aanhoudende shit shows in Italië en Spanje en het in China ruim twee maanden heeft geduurd.
Irriteer me aan een vriendin die denkt dat ons Mark dinsdag gaat zeggen âGa allemaal maar weer lekker naar buiten hoor jullie hebben je wel genoeg verveeld zo!â
Onze buren hebben een feestje??! Hele harde muziek en horen ook allemaal gegil en gelach van sowieso meer dan 3 mensen. HEEEL ERG IRRITANT
Politie bellen zou ik hebben gedaan
Ik denk echt dat iedereen masaal naar buiten gaat dan haha.
En dit is dus 1 van de redenen waarom we onmogelijk over een week weer âopenâ kunnen.
De tweet staat ook de liveblog van de NOS, maar daar zie je niet alle fotoâs. Ik zou er als minister president toch een stukje scherper op zijn dat iedereen in de foto op 1.5 meter afstand staat, wat nou niet echt het geval lijkt.
Wie kan deze mensen opsommen in volgorde van opkomst? Ik ben echt de helft van deze mensen alweer vergeten en dat geeft mij echt een oceaan van verdriet.
(Ik zal zelf even een begin maken brb.)
- Marco Borsato
- Guus Meeuwis
- Karin Bloemen
- Tim van Di-rect
- Ilse de Lange?
- Hind
- Trijntje Oosterhuis
- Edsilia Rombley
- Raffish
- Jan Smit
- Weer Raffish
- Men 2 B
- Candy Dulfer
- Weer Men 2 B
- Weer Candy
- Do
- Ilse de Lange en Sita
- Weer Tim van Di-rect
Ok ik heb geen zin meer sorry. Waren er meer dan ik dacht. Ik ben gestopt bij 2:35. Mijn luiheid gaat blijkbaar voor die oceaan van verdriet.
Ik mis brainpower wel hoor
Ik hoop Boef 
Of zat hij nou vast in het buitenland?
Ik vond het tegenvallen hoe veel afstand mensen hielpen in de AH vandaag. Dan sta je netjes te wachten tot je een wagentje kunt pakken en afstand kan bewaren en dan komen mensen gewoon tussendoor voorlangs een wagentje pakken 
Snelle? Of misschien gaan ze nu voor een vrouw, dan Famke Louise.
Het kan in ieder geval nooit erger dan Ali B die âBalkanâ op âbal vanâ liet rijmen in âWat zou je doenâ.