Coronavirus #3

1. Mathilde Santing?
  2. Daniël Lohues?
    10 een van de gasten van replay volgens mij
    12Maud

14 Ruth Jacott

18 een van die gasten van dat lied ik wou dat ik jou was

24 George baker?

26 sharon van Within temptation

27 Julian Thomas en daarna Guus Meeuwis?

Sorry ik ben geen goede hulp😂

1 like

Ik bedenk me net, zijn er nou bij Cito volgens jaar een groep mensen werkeloos haha?
Want, er hoeven geen geniale eindexamens gemaakt te worden dan :crazy_face:

Ik mag toch hopen dat dit nummer sowieso vanuit ieders privé studio is opgenomen :stuck_out_tongue:, anders is straks al het Nederlandse talent tegelijk ziek

en moeten ze hun tours aflassen

4 likes
  1. Marco Borsato
  2. Guus Meeuwis
  3. Karin Bloemen
  4. Tim van Di-rect
  5. Ilse de Lange
  6. Hind
  7. Trijntje Oosterhuis
  8. Maud van Idols
  9. Edsilia Rombley
  10. Ruth Jacott
  11. Jan Smit
  12. Raffish
  13. Veldhuis & Kemper
  14. Men2Be
  15. Saxofonist
  16. Marianne Weber
  17. Do
  18. Sharon van Within Temptation
  19. ?? En Guus Meeuwis
  20. Sita en Ilse de Lange
  21. Alain Clark en Hind
  22. Antonie Kamerling en ??
  23. Chipz
  24. Lijkt op 3T
  25. Jim en Jamai
  26. Brainpower
  27. Ali B
  28. George Baker
  29. Sharon en Ruth again
  30. Karin Bloemen again
    Hele meuk samen

Ik heb duidelijk niks beters te doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Omg je bent geweldig!

Ja tijdens het winkelen zelf vond ik dat idd ook. Ergerde me er wel aan.

1 like

Het lukt me niet om de lijst te kopiëren
2 Mathilde Santing
7 Daniël Lohues
9 Laura Fygi
En 10 lijkt op die man van replay en Google vertelde me dat dat dan Henk Waarde moet zijn.

@Flamoes

4 likes

Ik kende de helft van de mensen toentertijd geloof ik niet eens :sweat_smile:
Ik vind Jim en Jamai en alle idols mensen die wel heeel cool en Ali b natuurlijk.

1 like

In de winkel waar ik werk hebben we nu van die lijnen om de balies gezet maar mensen lopen er gewoon overheen en staan veel te dichtbij. En als ze meubels of raambekleding bestellen gaan ze nog dichterbij staan om mee te kijken op je scherm. Ik erger me er zo aan, maar vaak durf ik niets te zeggen. Soms zeg ik het wel in het begin, dat ze eigenlijk achter de lijn moeten blijven, maar dan komen ze toch steeds dichterbij. Ik heb zoiets van, jíj gaat naar een winkel dus jij moet zelf ook oppassen waar je staat en hoeveel afstand je houdt van mensen, je moet niet de hele tijd hierop gewezen hoeven worden? Maar ik moet dat dus eigenlijk wel doen voor ze… en ook komen mensen nog steeds voor 1 vaasje ofzo… echt zo onnodig.

1 like

Ik werk in een supermarkt en ik heb vandaag echt zovaak moeten zeggen: “ik kan u alleen helpen als u afstand neemt”. Echt zoveel mensen hebben lak aan die 1,5 meter afstand houden

12 likes

Ik moest vandaag even boodschappen doen. Alle medewerkers droegen een hestje met dat er 1,5 meter afstand moest zijn voor iedereen, dus dat doe ik netjes al moet ik echt als soort doolhof door de winkel. Ik sta bij het theeschap en iemand komt vakken vullen en gaat gewoon letterlijk naast me staan zonder wat te zeggen. Ik durfde er eingelijk niet echt wat van te zeggen.

1 like

Ik moet eerlijk zeggen dat ik afgelopen week ook nog samen met m’n vriend boodschappen deed :flushed: We hadden wel netjes een kar gepakt, zoals ook stond aangegeven. We werden ook begroet door meerdere personeelsleden. Had niet het idee dat we iets ‘fout’ deden en heb het ook niet op het regelementen bord zien staan geloof ik. Maar het was ook wel een vrij lokale supermarkt dus misschien dat zij eigen regels handhaven?
Als we weer boodschappen nodig hebben zal ik uiteraard wel alleen gaan!

Volgens mij is het wel een ‘nationale regel’ haha maar moet zeggen dat het allemaal zo snel gegaan is, kan best dat jouw supermarkt nog andere regels had! Bij ons was het eerst ook alleen verplicht een winkelkar.

1 like

hahaha late reactie maar ik moet zo hard lachen om ‘zijn cannolo naar binnen gehengeld.’ hoe verzin je het om zoiets te schrijven hahahaha

6 likes

Deze regel is toch ook pas sinds een paar dagen? Ik heb ook nog samen boodschappen gedaan zonder winkelregels te overtreden. En gisteren moesten we gewoon allebei een karretje. (Was avond en heel rustig, anders was er wel 1 buiten blijven wachten)

1 like

Dat is ook wel gek ja! Mijn collega’s hielden wel netjes afstand. Als ik jou was zal ik die vakkenvuller er ook gewoon op aanspreken hoor

1 like

bij het natuurgebied hier om de hoek zijn de parkeerplaatsen afgesloten omdat het te druk was. en dan zijn er van die mensen waar de regels blijkbaar niet voor gelden.

De gemeente heeft de parkeerplekken rond het duingebied afgesloten om te voorkomen dat het net als vorig weekend te druk wordt. Enkele autobezitters hebben de hekken opzij geschoven om hun voertuig toch te parkeren. Zij hebben een boete gekregen.

3 likes

Goed van de boete, maar hoe kun je überhaupt zo zijn?!?

Mijn vriend werkt in een ziekenhuis en ziet echt wel erge dingen op de ic… nu heeft hij toegegeven dat hij heel erg zit te piekeren dat hij bang is zelf ziek te worden en dat hij absoluut niet in z’n eentje dood wilt gaan op de ic. En dat hij mij niet wilt achterlaten etc. Ik merk dat hij er heel erg mee zit en bang is… Ik wil er graag voor hem zijn maar weet niet zo goed wat ik voor hem kan doen. Het is ook superkut en moeilijk en hij werkt in zo’n kwetsbare omgeving. Nou ja, weet ik ook niet goed waarom ik dit vertel, even van me af schrijven denk ik.

22 likes

Oh jeetje dat lijkt me inderdaad moeilijk. Krijgen ze vanuit het ziekenhuis psychologische hulp of iets dergelijks? Ik hoorde dat op veel corona / IC afdelingen het verzorgend personeel 2x per week een kort gesprekje heeft met iemand van de GGZ om er voor te zorgen dat ze er hopelijk niet aan onderdoor gaan. Is er zoiets waar hij aanspraak op kan maken? Misschien helpt dat. Werkt hij echt op de ic en veel met corona patiënten, of op een andere afdeling maar krijgt hij er toch veel van mee?