Coronavirus #3

Dit zou ik eigenlijk ook wel willen weten. Want nu zien we alleen maar hoeveel er elke keer in het ziekenhuis belanden en het lijkt alsof dalijk iedereen daar ligt

1 like

Ja, kak. Elke keer als het een dagje wat lijkt te verminderen/stagneren krijg ik toch hoop dat de daling is ingezet en dan weer dit soort cijfers :disappointed_relieved:

1 like

Ik merk dat cijfers me soms heel bang maken omdat 3500 opgenomen in het ziekenhuis heel veel klinkt. Maar dan vergelijk ik het met het aantal inwoners van Nederland of mijn stad en dan kan ik het weer een beetje relativeren

3 likes

Hahaa nou hier krijg ik weer een paniekje van want 22% klinkt wel als… een beetje veel. Maar dat is het niet.

Ja, er komen neem ik aan patiënten op een normale afdeling en anderen op de intensive care. Dat idee stelt me ook wel gerust. Ik ben al weken verkouden en nog steeds een beetje bang dat ik het ineens krijg. Maar ja misschien heb ik het allang

Ik kwam deze net tegen op Twitter :joy:

2 likes

Hier krijg ik een paniekje van. Vind het niet erg dat je het post hoor, maar ik vond dat NL het juist heel goed deed en nu twijfel ik daar opeens aan.

Thanks! :heart:

Ik werk er niet meer nee

1 like

Hier lees je ook een beetje meer de andere kant van het verhaal en waarom er meer verzet is.

Als je dit zo lees is dat ook wel begrijpelijk. Maar sowieso een moeilijke keuze wat er nu moet gebeuren. Er is denk ik niet een makkelijke oplossing. En dat noordelijke vs zuidelijke staten is natuurlijk al een ding sinds voor de eurocrisis.

3 likes

Ik erger me er echt zo aan dat er nog steeds allemaal stelletjes samen boodschappen doen en naar de winkel gaan. Ik moest naar de Action voor verhuisdozen en gewoon allemaal stelletjes in de winkel?! Het is niet alsof het nergens aangegeven staat.

3 likes

bij mijn supermarkt worden stelletjes niet gezamenlijk toegelaten, een van de twee mag naar binnen maar de ander niet.

4 likes

We zijn nog steeds goed bezig hoor.
Doden lopen achter op de infecties.

3 likes

Bij die van mij staat er ook een beveiliger. Sneu dat het eigenlijk nodig is. Mijn vriend wacht ergens buiten zodat hij kan helpen tillen.

Try again

10 likes

ja ze zijn daar ok nonstop dronken he

Waardeloze wetenschapper ben je toch ook, Finland is niet Scandinavisch! Het is Nordic, thank you VERY much.

6 likes

Je zal niet de eerste Amsterdammer zonder credits zijn die aanschuift :grimacing::grimacing:

4 likes

Ik vind het juist wel naar dat Italië vol de aanval inzet op Nederland en daarbij deze crisis gebruikt. In feite bestond deze discussie namelijk al lang voordat het coronavirus Italië trof.

En ik ben zo links als maar zijn kan

16 likes

Ja Same voor Macron die nu onder de naam Solidariteit ermee pocht maar eigenlijk allang bezig is met de bonds (bonden?).

Snap het principe maar het Italiaanse budget is al meer dan 20 jaar een enorme teringzooi.

8 likes