@Yzile omdat er iemand aanwezig moet zijn op kantoor…
@Kusjessoldaat ja dat ga ik de andere dagen doen, maar ik vind één dag naar kantoor eigenlijk al teveel
@Yzile omdat er iemand aanwezig moet zijn op kantoor…
@Kusjessoldaat ja dat ga ik de andere dagen doen, maar ik vind één dag naar kantoor eigenlijk al teveel
Ja ik ben het met je eens dat dat teveel is, en onnodig. Je moet dus naar kantoor zodat iemand het kantoor kan bewaken of de telefoon op kan nemen ofzo?
En waarom kan dat niet iedere dag dezelfde persoon zijn (die niet met het ov hoeft)
Lijkt me dan leuk als van die paniek zaaiers die nog net niet in een in zon plastic pak met gasmasker panisch lopen te doen. Het dan gewoon al hebben gehad. En dat zij diegene zijn die t hebben verspreid terwijl ze andere boos aan kijken .
Yes ik weet het. Ben het enorm aan het uitstellen omdat het zo knullig voelt. Maargoed, ik ben me er van bewust dat de volksgezondheid belangrijker is dan mijn loopneus.
ja net als vroeger met de bekertjes… en dat dan iedereen een soa had.
dat gaat echt voelen als een soort ontknoping ofzo
van alle landen tegelijk en dan de score bekend maken
Ik wist dat ik eigenlijk heel succesvol was door totaal geen routine te hebben.
Dankje Darwin.
Doen, doen, doen! Ik ben verpleegkundige en heel hard nodig op de cohortafdeling en heb me ook met keelpijn moeten ziekmelden. Het lijkt zo overdreven om je voor zoiets onbenulligs ziek te moeten melden, maar wel doen hoor! Aankomende week word ik getest en dan weet ik dus ook of mijn (zeer milde verkoudheids)klachten veroorzaakt werden door het corona-virus.
Ik vind die beertjes overal wel heel leuk 
We zitten zelfs met meerdere personen. Normaliter is dat omdat wanneer er klanten komen, een leeg kantoor zo raar staat. Maar ik neem aan dat er nu toch geen klanten komen.
Ik ben blij dat jullie het ook onzin vinden, ik voelde me al zo’n aansteller aangezien al m’n collega’s het zonder morren doen.
Ik zag gisteren een gezin dit doen en toen ving ik op ‘Oh deze badeend hoort er vast niet bij!’
. Zo schattig die kindjes
Edit: https://www.geenstijl.nl/5152674/zon-derliggend-lijden/
Nee, als je onbeschermd in contact bent geweest met een besmette cliënt moet je ook zonder koorts thuis blijven. Wij hebben de hele week maar 1 cliënt beschermd verpleegd, eind van de week bleken er nog 5 besmet te zijn 
Nee, ik was al eerder!
Trendzetter!
Ik had corona voordat iedereen het kreeg
En hoe smaakte de vleermuis?
Ben vegetariër, dus heb er alleen aan gelikt