Coronavirus #3

Ik vind die beertjes overal wel heel leuk :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

We zitten zelfs met meerdere personen. Normaliter is dat omdat wanneer er klanten komen, een leeg kantoor zo raar staat. Maar ik neem aan dat er nu toch geen klanten komen.
Ik ben blij dat jullie het ook onzin vinden, ik voelde me al zo’n aansteller aangezien al m’n collega’s het zonder morren doen.

Ik zag gisteren een gezin dit doen en toen ving ik op ‘Oh deze badeend hoort er vast niet bij!’ :smiling_face_with_three_hearts:. Zo schattig die kindjes

Kliklijn-waardig :netherlands:

En:
afbeelding

43 likes

Kunnen ze dat coronalied nog tegenhouden of wat? :sweat_smile:

Edit: https://www.geenstijl.nl/5152674/zon-derliggend-lijden/

18 likes

Nee, als je onbeschermd in contact bent geweest met een besmette cliënt moet je ook zonder koorts thuis blijven. Wij hebben de hele week maar 1 cliënt beschermd verpleegd, eind van de week bleken er nog 5 besmet te zijn :sweat_smile:

Is dat @Hatsmetflats ?

2 likes

Nee, ik was al eerder!

1 like

Trendzetter!

1 like

Ik had corona voordat iedereen het kreeg

24 likes

En hoe smaakte de vleermuis?

2 likes

Ben vegetariër, dus heb er alleen aan gelikt

18 likes

Hahahaha zo waar die laatste. Ik had het ook met mijn vriend erover, dat ik me kan voorstellen dat ze over 20 jaar ofzo (want anders is het too soon haha) een comedy film gaan maken over degene die het virus het eerst had en daardoor de wereld in heeft gebracht. Ik zie de trailer gewoon al in mijn hoofd afspelen. Echt zo’n edgy komedie zoals die Hitler film een paar jaar geleden :sweat_smile:

7 likes

Wel een tof woord hoofdaalmoezenier (in dat bericht over die pastoor). :blush:

Dit klopt niet

Want?

1 like

het gaat om zijn aanname dat er nog steeds sprake zou zijn van een R hoger dan 1. maar als je kijkt naar het aantal nieuwe patienten per dag zie je dat het tot 20 maart duidelijk boven de 1 lag maar daarna ergens rond de 1. dat wil zeggen het aantal nieuwe patienten per dag is ongeveer gelijk. het verschil tussen 20-23 en 24-29 maart heeft geloof ik te maken met een andere manier van melden door de GGD

1 like

Klopt, maar hij neemt aan dat dat er niet toe doet

Was ook een van de commentaren in de reacties

5 likes