Maar even serieus, een baby in een stille? Heeft die vader de baby vermoord ofzo? Ik ken geen babies die stil zijn hoor
ja anders had de hele crew nu corona
hee de tekst is weg??
Marco Borsato heeft toch al ‘binnen’ als grote corona gerelateerde hit 
Ooh. Dit is wel een iets logischere interpretatie, ja.
ik las het alsof er eerst moeder stond, maar een heel woke iemand zei: nou en de vader dan!!
en toen zei iemand ja we moeten er vader van maken anders krijgen we gezeik
Is dit serieus de tekst? Ik had het wel ergens voorbij zien komen maar dacht dat het een grap was, soort parodie ofzo. Ik heb nog teveel vertrouwen in de mensheid :cry
Behalve in jullie hier!
ja dat het is uitgegaan tijdens de zwangerschap ofzo en dat hij zn baby niet mag zien door corona? of doordat het uit is? best diep nog
Volgens mij zijn die zinnen met de baby en die stille flat losse zinnen en horen ze niet samen gelezen te worden
hee maar je kan het ook luisteren he
er staat een demo op geen stijl
schiiijnnnenn als de zoooonnn
Huh maar dan moeten toch al je collega’s ziek thuis blijven?

Al zou dit hele lied er niet zijn geweest als de makers logisch konden nadenken 
Ja, Jij bent de zon, Jij bent de zee
Waar we niet naartoe mogen, ga niet met me mee
Jij bent de zon, Jij bent de zee
Waar we niet naartoe mogen, ga niet met me mee
Kan Job niet met een corona-editie komen. Misschien kan die dan ook weer de status als Z-lister behalen.
Bzv is, even pauze ok? We lopen vast!!!
Jij bent zijn bezit vandaar dat hij een bezittelijk voornaamwoord gebruikt. 
…
Ik weet niet eens wat ik hierop moet zeggen anders dan wtf
Als je Trump inruilt voor Rutte klink het dubbel zo raar:
Rutte is een regelrecht kijkcijfercanon. Sinds de persconferenties over het coronavirus wist Rutte bij miljoenen mensen al de huiskamer binnen te dringen, dat is meer dan de laatste aflevering van De Wereld Draait Door en de aantallen zullen blijven stijgen…
Ben ik de enige die soms een beetje een kerst feeling krijgt van de reclame spotjes: “samen”, “in deze tijd,” “zorg voor elkaar” etc