ja dat het is uitgegaan tijdens de zwangerschap ofzo en dat hij zn baby niet mag zien door corona? of doordat het uit is? best diep nog
Volgens mij zijn die zinnen met de baby en die stille flat losse zinnen en horen ze niet samen gelezen te worden
hee maar je kan het ook luisteren he
er staat een demo op geen stijl
schiiijnnnenn als de zoooonnn
Huh maar dan moeten toch al je collega’s ziek thuis blijven?

Al zou dit hele lied er niet zijn geweest als de makers logisch konden nadenken 
Ja, Jij bent de zon, Jij bent de zee
Waar we niet naartoe mogen, ga niet met me mee
Jij bent de zon, Jij bent de zee
Waar we niet naartoe mogen, ga niet met me mee
Kan Job niet met een corona-editie komen. Misschien kan die dan ook weer de status als Z-lister behalen.
Bzv is, even pauze ok? We lopen vast!!!
Jij bent zijn bezit vandaar dat hij een bezittelijk voornaamwoord gebruikt. 
…
Ik weet niet eens wat ik hierop moet zeggen anders dan wtf
Als je Trump inruilt voor Rutte klink het dubbel zo raar:
Rutte is een regelrecht kijkcijfercanon. Sinds de persconferenties over het coronavirus wist Rutte bij miljoenen mensen al de huiskamer binnen te dringen, dat is meer dan de laatste aflevering van De Wereld Draait Door en de aantallen zullen blijven stijgen…
Ben ik de enige die soms een beetje een kerst feeling krijgt van de reclame spotjes: “samen”, “in deze tijd,” “zorg voor elkaar” etc 
maar dan gaat dwdd nog ergens over… the bachelor is gewoon een soort zoals dat andere dat zo populair was, temptation island maar dan iets chiquer en zonder expres vreemdgaan volgens mij. het is een date show
Ik vind die spotjes zo irri.
Misschien kunnen ze meer iets maken van “Nee Ria , Fred hoeft niet mee naar de winkel laat die arme man nou eens thuis joh”
Of
“Zeg Ans ik blijf goddomme al weken thuis voor jou jah. Ik zou het fijn vinden dat als ik die ene x naar de super markt ga jij niet de hele tijd in mn nek loopt te hijgen.”
Normaal mag je pas bij verkoudheidsklachten EN koorts thuis blijven. Maar als je onbeschermd in contact bent geweest dan vervalt (alleen bij ons?) de koortsvoorwaarde.
Zml slaat wel de spijker op zijn kop, fack die onduidelijkheid
Ja die maatregel hebben wij inderdaad niet! Bij ons is het alleen met koorts… en dan word soms ook nog gediscussieerd over wanneer je nou koorts hebt
Numbers are continuing to rise,
Bedoelt hij het sterftecijfer? Want die wel ja

Die discussie vind ik ook altijd zo irritant, 37,5 tot 38 is verhoging en alles daarboven is koorts. Zoveel mensen die 39 graden pas ‘koorts’ vinden?