Coronavirus #3

@Profound en @ketel heel veel sterkte! Hoop dat jullie allebei toch ook op een mooie manier afscheid kunnen nemen

2 likes

@Profound en @Ketel, heel veel sterkte :heart:

2 likes

@Profound en @Ketel, heel veel sterkte!

2 likes

Pff wat heftig, heel veel sterkte. Hoop dat jullie mooi afscheid kunnen nemen en je steun hebt ondanks eventuele afstand. :heart:

Ook voor jou @Ketel

1 like

Mijn werk biedt revalidatie aan aan coronapatienten die net van de ic komen.
Wij zijn nu aan het wachten op patienten die overkunnen komen van omliggende ziekenhuizen. Heel benieuwd hoe het gaat lopen allemaal en wanneer.

6 likes

Gecondoleerd.
Ik denk dat het meeste al is gezegd. 30 mensen Max idd en 1,5 meter uit elkaar. Wij mogen nog wel afscheid gaan nemen van opa morgen. (Ook gestorven aan corona) dus die optie heb je ook. Wat ikzelf wel heel fijn vind. Veel sterkte komende tijd.

1 like

@Mario ah nee jij ook heel veel sterkte :heart:

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Hangt er een beetje vanaf hoe ze daarna verwerkt worden denk ik. Ik draag ook wel eens in het lab geen handschoenen met iets als het daarna toch nog een sterilisator of iets dergelijks in gaat. Maar geen idee hoe dat met stoffen producten of dingen als mondkapjes gaat, maar kan me voorstellen dat je als ze toch nog gesteriliseerd worden, je niet ook nog beschermende kleding/producten gaat gebruiken voor het maken.

1 like

ik kijk speciaal Jinek voor het coronalied. ben benieuwd

6 likes

Geen idee, heb dit filmpje niet gezien, maar dat lijkt me wel sterk eerlijk gezegd

:raising_hand_woman:t3::raising_hand_woman:t3:

Spannend. Ik heb me net aangemeld voor 24/7 kinderopvang bij mijn werk. Ze willen dit aanbieden aan ouders met vitale beroepen.

Hoop zo dat ik hier aan mee mag werken.

20 likes

En?

Het is nog niet. Moet eerst alles luisteren en kijken

Ugh, ik kan hem ook nog niet online vinden, maar ik heb geen zin om jinek te kijken en ben wel nieuwsgierig.

Het duurt ook echt langggggg

1 like

Ik wacht ook op het lied :sweat_smile:

Nou hierna!
En in de clip dragen alle BN’ers wit en zingen in hun eigen schermpje zoals een zoommeeting

Nou hehe eindelijk komt t