Coronavirus #3

Ja daar gaan we

Wie heeft er 100 BN’ers in z’n netwerk

En wil bij iedereen hun naam eronder in de zoommeeting

Nou we gaan lekker genieten van onze augurken hoor Ellie😂

1 like

Huuuhhhh hahahah ellie zegt dat we positief moeten zijn en vindt het jammer dat iedereen negatief is juist in deze tijd en moeten begrijpen dat het met de beste intenties is gemaakt
Wtf

1 like

Maar het is dus ook speciaal voor ons!
Zodat we iets hebben om over te zeiken haha! Tnx :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zucht

Ik snap niet zo goed waarom deze moeder er is
 als je kids zo kwetsbaar zijn. Zij was toch ook initiatiefnemer van “applaus voor de zorg”? Toen was ze er ook al.
Ik zou dat eng vinden

1 like

Kan je ook zeggen van die verslaggever uit Spanje
 dacht ik ook van ja moet dat nou.
En Eva zei net tegen Kenny en Ellie en Remy van “goed dat jullie hier zijn, veel mensen durven niet vanwege Corona” nou wat raar om te zeggen
 alsof het stoer is? Maar het was ook een bruggetje naar “want er is al veel kritiek gekomen op het internet op het lied”

5 likes

Vond het wel slim dat hij zo expliciet benoemde dat hij in Spanje twee weken in quarantaine heeft gezeten.
Maar daarna vertelt ie wel ineens dat verhaal dat ie staande werd gehouden door agenten en laat je dat filmpje zien?? Das geen quara vriend!!!

4 likes

Als ze het net voor de meivakantie laten aflopen, dan trekken mensen er toch massaal op uit in de meivakantie? Er van uitgaande dat de kinderen na de meivakantie weer naar school moeten.

4 likes

THE CRINGE IS REAL

6 likes

Ja absoluut!
Die arts zat ook een beetje te hoofdschudden bij die Barcelona vent.

Maar om nou het leven van je kind zo op het spel te zetten ofzo. Tja weet niet.
En idd: “ook ik doe er alles aan” - kom dan niet, wees dan net zo ‘bang’ als die anderen

1 like

Gisteravond had mijn dochter van 7 weken hoge koorts en ademhalingsproblemen. Ambu gebeld en ze is opgenomen in het ziekenhuis.
Corona test is negatief, dus het is een ander virus. ( we hebben net de uitslag)

Ik ben bij haar in quarantaine nu ( mocht sinds gisteravond de kamer niet af, ze kwamen binnen in pak en met mondkapjes)

De ambu kwam ook helemaal met pakken binnen.

Ze mag hopenlijk morgen naar huis maar ik heb hier wel even een klap van gehad zeg

28 likes

Ik zit zoooooo te genieten
Echt #dankbaar voor zomertijd anders sliep ik al
Wat vreselijk is dit haaa haa haa

Aandachtsgeil. Dat is deze vrouw ten top! Komt uit het dorp van mijn ouders en staat altijd met dr snufferd vooraan en wil altijd de eer opstrijken. Ook met dat klappen voor de zorg. Was HAAAAAAR idee en dat moest en zou iedereen weten.

1 like

Wat heftig
 en je zat er al zo “in” :pensive::yellow_heart:!

Eva: Als IEMAND zich hierdoor gesteund voelt was het alle moeite waard heel lief jongens
Terwijl ze het lied afkapt in het obligate RAPSTUK

8 likes

In “onze” regio is het zelfs twee weken meivakantie? Want anders moeten ze 6-7-8mei naar school en dan weer weekend :’) (door Bevrijdingsdag)

Beterschap voor je dochter. :kissing_heart: