Coronavirus #3

Heel veel sterkte :green_heart:

1 like

@Drawster Wat erg… heel veel sterkte, liefde en moed gewenst voor jou. Ik denk dat bijna iedereen wel begrijpt dat je voor zo’n omstandigheden de regels breekt. Mijn hart zou het ook niet aankunnen om geen afscheid te kunnen nemen. Ga maar en omarm hem nog eens goed.

3 likes

@Drawster Nood breekt wet en ik denk dat afscheid nemen van je vader zeker een zo een situatie is.
Heel veel sterkte voor jou en je ouders de komende tijd.

1 like

Blijven doen hoor, dat ei lozen.
Ik wens je alle sterkte toe :heart::heart:

1 like

@Drawster mijn hart breekt echt, dit gun je niemand. Doe wat goed voelt voor jou :two_hearts:

1 like

Ongelooflijk veel sterkte! :yellow_heart:

1 like

@Drawster mijn oma is de 20e overleden en mijn familie en ik zijn daar in de week ervoor ook veel naar toe gegaan om afscheid te kunnen nemen. echt geen spijt van hoor :heart: mijn vader regelde het bezoek en zorgde dat er steeds niet teveel mensen tegelijkertijd waren (op echt naaste familie na, wij waren er bijna 24/7). iemand zei het hierboven al, voor haarzelf maakte het inderdaad niet meer uit, overlijden zou ze toch.
dit is inderdaad gewoon noodzakelijk contact vind ik. ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je nog wat fijne momenten kunt hebben samen :two_hearts:

9 likes

@Drawster Op dit moment moet ik me eerlijk gezegd al inhouden om niet naar mijn gezonde ouders toe te gaan om ze te knuffelen, dus ik denk dat iedereen het zal begrijpen als jij naar je vader gaat! Jullie verdienen een waardig afscheid en dat zal niemand je ooit kwalijk nemen. Sterkte!

8 likes

Oh @Drawster mijn hart gaat naar jou uit
Ik zit in hetzelfde schuitje met mijn vader en ben vorige week toch op bezoek geweest wel vanuit de tuin en via het raam maar heb hem toch kunnen zien. zou er ook niet mee kunnen leven als ik hem niet meer zou hebben gezien in deze tijd, wetende dat het een tikkende tijdbom is
Heel veel sterkte en kracht :heart: Ik denk aan je

9 likes

Het afscheid is inderdaad via Live stream uitgezonden (heel heel raar dat zoiets dan op “social media” gedeeld wordt maar het is in deze situatie niet anders) de mensen die er niet bij mochten zijn hebben mee kunnen kijken dankjewel voor je reactie nog :heart:

Ik probeer die video overigens op te slaan op fb maar dat lukt helaas niet.

1 like

Gewoon gaan! Ik kan je (als je wilt) ook wel wat handschoenen en een paar mondmaskertjes opsturen morgen.

49 likes

Misschien afspelen op een laptop ofzo en dat filmen? Kwaliteit is dan niet best maar het is nog iets…

1 like

Op deze manier is het mij laatst gelukt om een video vanaf Facebook op te slaan.
https://www.webwijzer.nl/video/facebook-video-downloaden.html
Hopelijk lukt dit bij jou ook.

2 likes

Voor de Belgjes; niet vergeten de Corona-enquête in te vullen! (nog een uur de tijd)
https://www.uantwerpen.be/nl/projecten/corona-studie/

2 likes

Ach wat verschrikkelijk voor je. Heel veel sterkte!

1 like

Mijn zusje van 18 woont nog bij mijn ouders en heeft twee weken geleden samen met mijn ouders besloten om haar vriendje even niet meer te zien ivm corona. Nu de maatregelen toch weer verlengd zijn, vind ze het toch wel heel moeilijk om hem niet te zien. Wat zouden jullie doen? Ouders en schoonouders zijn beide in de 50 en er zijn milde gezondheidsproblemen in beide gezinnen (longproblemen, diabetes, …). 1,5 afstand kan sowieso natuurlijk niet echt.

• Elkaar toch maar even niet zien tot de maatregelen over zijn
  • Ze kunnen gewoon met elkaar afspreken bij schoonouders en ouders thuis

0 stemmers

10plus voor emoticongebruik in het bericht. Fijn om te lezen dat je je beter voelt deze week. Zonder jullie waren we nergens namelijk :heart:

4 likes

Op mijn werk is een 106-jarige patiënt positief getest en die is al bijna weer beter!

46 likes

Is er misschien een opname gemaakt van de dienst? Wij bieden dit nu kostenloos aan op het werk.

2 likes

Ik zag dat Facebook bericht voorbij komen en ik dacht: dit is geweldig! Helder, eerlijk maar rustgevend. Verbaast mij niet dat jij dat geschreven hebt :heart:.

1 like