saaame.
Heb het er echt moeilijk mee dat Viooltjes gewoon recht heeft op privacy 
me too
@Lemongrab @Dombo Hmmm ja daar hebben jullie ook gelijk in idd. Dat testen is echt een dingetje hier. Ik vind het wel lastig dat je daardoor ook moeilijker kan inschatten hoe je er nou precies voor staat in vergelijking met andere landen. Ik heb wel gehoord dat er meer testen beschikbaar komen, dus dat is wel goed nieuws! Ik denk dat je ook meer aan die groepsimmuniteit kan werken als je weet wie het wel en niet gehad hebben.
@Zemraluani Nee klopt, dat verandert idd niet helaas, maar ik denk dat die maatregelen meer kunnen helpen met indammen van het virus. Ik moet zeggen dat ik echt versteld er van sta hoe druk het op mijn werk kan zijn op dit moment, net alsof mensen zich verzamelen bij alle winkels die nog open zijn haha. Dus ik kan me voorstellen dat daar een behoorlijk aantal besmettingen plaatsvinden. Ik liep gisteren ook door de supermarkt, en dat afstand houden was eerlijk eigenlijk niet te doen. Nu moeten supermarkten uiteraard wel open blijven, maar ik denk dat niet-essentiele winkels eigenlijk echt dicht zouden moeten gaan ivm het virus.
Wij zitten ook een beetje te wachten op het groen licht van Aboutaleb, of Mark Rutte, omdat wij nu geen flauw idee hebben hoe lang dit nog zo kan gaan, wanneer we de piek kunnen verwachten, of er nog een lockdown komt etc. etc. waardoor we maar open blijven, maar het wordt wel iedere dag een beetje enger merk ik. We nemen wel alle maatregelen die we kunnen. Zo hebben we overal tape met 1.5 meter afstand. Hebben we een plastic doek om het personeel te beschermen, en plastic platen voor de balie en kassa gezet, en staan mijn neusgaten stijf van de Dettol. Ook sturen we het personeel nu meerdere dagen in de week per huis, zodat we het risico kunnen verspreiden. Het is gewoon echt moeilijk inschatten wanneer je nou precies dicht zou moeten gaan omdat het te gevaarlijk wordt zonder dat je failliet gaat haha. Dus ik zit iedere keer op Markie te wachten haha, maar helaas 
Ik heb trouwens weleens als mensen aan het hoesten waren in de winkel ofzo, gewoon de hele winkel met Dettol gesprayed nadat die mensen weg waren
doet vast geen klote maar goed hahaha
@Ohappyday @Kusjessoldaat @Howth
Verhuis naar Noord-Limburg en misschien wordt Viool wel je huisarts
ik verwelkom jullie met open armen (na corona)
Ik ben toch weer van slag door die persconferentie. Hebben jullie dat ook? Ook al stel ik me er wel op in, toch hoop ik iedere keer dat ze zeggen dat het goed gaat ofzo idk. Misschien hield ik toch teveel vast aan die 6 april. Nu denk ik shit man we zitten nog niet eens op de helft. Pfff
Edit: even de 100 spelfouten verwijderd jeetje
ja maar juist alle reacties hier maakt dat we nieuwsgierig worden.
Ik vind het fijn dat je zo nu en dan hier komt posten. Geeft een beetje rust ofzo
Ik ook! Ben heel benieuwd nu haha
Is niet petty, COPYRIGHT IT
Ik ben vooral heel blij dat er geen nog strengere maatregelen zijn aangekondigd (avondklok, lockdown) geeft me een beetje hoop dat dat ook niet meer komt dan. Verder heb ik zelf goede en hele slechte dagen. Als ik denk aan hoe lang het nog duurt raak ik wel een beetje in paniek, maar als ik het per dag/week neem gaat het wel. Wil wel graag mān ouders zien en knuffelen en dat kan voor mān gevoel dan volgend jaar ofzo weer een keer
Hahaha jongens gewoon een bericht over wat corona is, doet, advies wanneer te bellen, en dat we allemaal ons best moeten doen. Met leuke emojiās en helder geschreven, eerlijk zonder angst te zaaien.
Het is een bericht van een huisartsenpraktijk he, echt spannender dan dit wordt het niet. 
Wow. Ja hier mag je trots op zijn. Duidelijk geformuleerd. De twee minuten die ik hier aan heb besteed waren het waard!
Ik had ook een berichtje online gegooid, collegaās delen(heel fijn) maar ook met de eer strijken alsof ze het zelf bedacht hadden.
Heb wel geliked. Zit jij sowieso achter die fb pagina XD? Heb een uitnodiging om te liken HAHAHAH
Volgens mij hebben we behoefte aan wijze woorden. Schijnen als de zon heeft toch niet echt het beoogde effect gehad. 
@Krabsalade mag ik het ook lezen haha
Ik heb hem gevonden en net gelezen
Heel helder en leuke emojis haha. Fijn dat jullie een beetje een modus vivendi hebben gevonden ondertussen. Veel succes!
@Krabsalade mooi berichtje! Heeft iets heel āgezelligsā zo met de emojiās, werkt vast geruststellend voor een hoop mensen.
Succes de komende tijd! Toppers zijn jullie (alle lieve fantastische FFāer die in de zorg keihard hun best doen aan de frontlinie!)
Ik wil ook de post van de huisarts uit mijn provincie lezen. Wil iemand mij dm? Of een hint 
Ik was er al bang voor, mijn schoonouders trekken het slecht dat we elkaar niet zie en komen toch onverwachts langs.Ik begrijp dat ze hun kleindochter missen, maar ik stuur elke dag filmpjes en we video bellen.
Mijn schoonvader stond dus ineens voor de deur, hij was in de buurt (was wezen fietsen) en wilde even de tuin bekijken. Rightā¦
En was zichtbaar teleurgesteld toen hij in de tuin stond en zag dat mijn dochter niet in de box lag, maar boven te slapen. Zielig, maar ik hoest nog en wil gewoon echt even dit allemaal netjes thuis uitzitten. Ik weet gewoon dat ze zich niet aan de regels houden, hij doet elke dag minimaal 1 keer een boodschap (meestal meedere keren wat halen op een dag) ipv 1 keer in de week, er komen nog gewoon mensen langs. Echt, waarom doen zoveel mensen van hun generatie er zo laks over?