Ik zou ook zeggen gaan. Hóe dan ook. Wat ontzettend heftig zeg. Heel veel sterkte
Wat ontzettend moeilijk en heftig! Sterkte.
Ik vind het een verstandige keuze van jou en je moeder!
Hartjes voor steun en sterkte
Wat een zware beslissingen in een zware tijd
Niemand zou je egoistisch mogen durven te noemen
Wat erg! Heel veel Sterkte! En ik denk dat heel veel mensen dit echt wel begrijpen, zeker als er niet echt Corona in het spel is.
Je bent niet egoïstisch als je afscheid gaat nemen van je vader
Mijn hartje is bedoeld als sterkte. Wat een k*tsituatie.
Pfoe shit zeg! Ik krijg er tranen van, niet te bevatten hoe moeilijk zoiets moet zijn. Ik zou ook gewoon gaan. Nu in volledige isolatie enz. en dan zo snel mogelijk daarheen en daar misschien tijdelijk blijven.
Ja ik zou schijt hebben. Je kan hem er niet veel kwaad meer mee doen en je kan zelf weer in quarantaine. Maar ik zou mij niet kunnen voorstellen om geen afscheid te kunnen nemen van mijn vader, welke risico’s dit ook eventueel zou hebben. Dat is iets wat je je leven lang mee gaat dragen en je moet dat doen op een manier die voor jou het meest dragelijk is.
Jemig wat een klote situatie! Ik zou, net zoals de meeste hier, schijt hebben aan de afspraken en naar je vader toe gaan. Ga afscheid nemen van je vader. Heel veel sterkte de komende tijd
Ik ben vanmorgen om 09.00 getest en binnen 24 uur krijg ik de uitslag. Tegen mij werd gezegd “geen bericht is goed bericht, oh nee de bedrijfsarts belt je sowieso”. Maar tegen een collega werd gezegd dat je bij een positieve uitslag wordt gebeld en bij negatief sturen ze een mail. Raad eens wiens telefoon al de hele dag vastgeplakt zit aan haar hand? Het lijkt wel of ik zit te wachten op het telefoontje van m’n eindexamenuitslag
Heel erg veel sterkte Ik hoop zo dat je afscheid kan nemen.
Ik zou gaan, heel veel sterkte
Soieso gaat half debiel Nederland wel op vakantie
Je bedoelt dat ze allemaal gaan boeken en straks huilies en scheldies op FeestBoek gaan doen als Rutte zegt op 21/4 dat het verlengd wordt
Dit idd. Maar markie zeiiii !! De roverheid jat me gelt
Heel eerlijk, ik zou er ook heen gaan om afscheid te nemen. Maar ik hoop echt voor je dat het niet nodig gaat zijn. Heel veel sterkte.
Ik verzorg een aantal cliënten die terminaal ziek zijn (geen corona). En wat ik zie is dat iedereen over de vloer komt op bijvoorbeeld oude broers en zussen die in de risico groepen vallen na, maar zelfs in dat geval ook nog soms, al is het maar op 1,5m afstand. Weetje, corona is op dit moment gewoon niet actueel voor hun en voor jou wat geheel te begrijpen is. Contact is heel belangrijk in deze fase. Ik zou zeker naar je vader toe gaan! Heel veel sterkte
Heel veel sterkte!
Heel begrijpelijk dat je graag afscheid wil nemen!