Haha ik dacht dat jullie ons verzochten om het live te kijken :’).
Heel veel sterkte gewenst
Nou dat word vreten tot 28 april en dan maar kijken of ik weer de maatschappij in kan of niet.
Heel veel sterkte.
Wat vreselijk zeg, ontzettend veel sterkte. Het is niet raar om hem alsnog te bezoeken. Denk dat iedereen dat wel in jouw situatie zou doen. Gewoon gaan als je dat nodig hebt. Dit valt absoluut niet onder onnodig contact
Ik wil je heel veel sterkte wensen En ik snap je beslissing volledig.
Loved that hamster moment
Wat erg om dit te moeten lezen.
Ik zou gaan.
Heel veel sterkte! Ik zou ook langsgaan om hem nog te zien.
Niet meer dan logisch in deze ontzettend nare situatie… heel heel erg veel sterkte <3
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte
@Drawster Wat erg… heel veel sterkte, liefde en moed gewenst voor jou. Ik denk dat bijna iedereen wel begrijpt dat je voor zo’n omstandigheden de regels breekt. Mijn hart zou het ook niet aankunnen om geen afscheid te kunnen nemen. Ga maar en omarm hem nog eens goed.
@Drawster Nood breekt wet en ik denk dat afscheid nemen van je vader zeker een zo een situatie is.
Heel veel sterkte voor jou en je ouders de komende tijd.
Blijven doen hoor, dat ei lozen.
Ik wens je alle sterkte toe
Ongelooflijk veel sterkte!
@Drawster mijn oma is de 20e overleden en mijn familie en ik zijn daar in de week ervoor ook veel naar toe gegaan om afscheid te kunnen nemen. echt geen spijt van hoor mijn vader regelde het bezoek en zorgde dat er steeds niet teveel mensen tegelijkertijd waren (op echt naaste familie na, wij waren er bijna 24/7). iemand zei het hierboven al, voor haarzelf maakte het inderdaad niet meer uit, overlijden zou ze toch.
dit is inderdaad gewoon noodzakelijk contact vind ik. ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je nog wat fijne momenten kunt hebben samen
@Drawster Op dit moment moet ik me eerlijk gezegd al inhouden om niet naar mijn gezonde ouders toe te gaan om ze te knuffelen, dus ik denk dat iedereen het zal begrijpen als jij naar je vader gaat! Jullie verdienen een waardig afscheid en dat zal niemand je ooit kwalijk nemen. Sterkte!