Coronavirus #3

@Krabsalade nou wil ik het ook lezen!!

Ik ben vooral heel blij dat er geen nog strengere maatregelen zijn aangekondigd (avondklok, lockdown) geeft me een beetje hoop dat dat ook niet meer komt dan. Verder heb ik zelf goede en hele slechte dagen. Als ik denk aan hoe lang het nog duurt raak ik wel een beetje in paniek, maar als ik het per dag/week neem gaat het wel. Wil wel graag m’n ouders zien en knuffelen en dat kan voor m’n gevoel dan volgend jaar ofzo weer een keer

3 likes

Hahaha jongens gewoon een bericht over wat corona is, doet, advies wanneer te bellen, en dat we allemaal ons best moeten doen. Met leuke emoji’s en helder geschreven, eerlijk zonder angst te zaaien.
Het is een bericht van een huisartsenpraktijk he, echt spannender dan dit wordt het niet. :smiley:

8 likes

Wow. Ja hier mag je trots op zijn. Duidelijk geformuleerd. De twee minuten die ik hier aan heb besteed waren het waard!

2 likes

Ik had ook een berichtje online gegooid, collega’s delen(heel fijn) maar ook met de eer strijken alsof ze het zelf bedacht hadden.

3 likes

Heb wel geliked. Zit jij sowieso achter die fb pagina XD? Heb een uitnodiging om te liken HAHAHAH

2 likes

Volgens mij hebben we behoefte aan wijze woorden. Schijnen als de zon heeft toch niet echt het beoogde effect gehad. :sweat_smile:

@Krabsalade mag ik het ook lezen haha

1 like

@Krabsalade mag ik het ook lezen :redface:

1 like

Ik heb hem gevonden en net gelezen :female_detective: Heel helder en leuke emojis haha. Fijn dat jullie een beetje een modus vivendi hebben gevonden ondertussen. Veel succes!

2 likes

@Krabsalade mooi berichtje! Heeft iets heel ā€˜gezelligs’ zo met de emoji’s, werkt vast geruststellend voor een hoop mensen. :blush: Succes de komende tijd! Toppers zijn jullie (alle lieve fantastische FF’er die in de zorg keihard hun best doen aan de frontlinie!)

2 likes

En @Ficus ik dm jullie wel (ik was wel detective genoeg)

3 likes

Ik wil ook de post van de huisarts uit mijn provincie lezen. Wil iemand mij dm? Of een hint :wink:

1 like

Ik was er al bang voor, mijn schoonouders trekken het slecht dat we elkaar niet zie en komen toch onverwachts langs.Ik begrijp dat ze hun kleindochter missen, maar ik stuur elke dag filmpjes en we video bellen.
Mijn schoonvader stond dus ineens voor de deur, hij was in de buurt (was wezen fietsen) en wilde even de tuin bekijken. Right… :roll_eyes: En was zichtbaar teleurgesteld toen hij in de tuin stond en zag dat mijn dochter niet in de box lag, maar boven te slapen. Zielig, maar ik hoest nog en wil gewoon echt even dit allemaal netjes thuis uitzitten. Ik weet gewoon dat ze zich niet aan de regels houden, hij doet elke dag minimaal 1 keer een boodschap (meestal meedere keren wat halen op een dag) ipv 1 keer in de week, er komen nog gewoon mensen langs. Echt, waarom doen zoveel mensen van hun generatie er zo laks over?

10 likes

hahaha, en wie wil mij dm’en? Ik kom er zelf niet achter.

1 like

Ik ben net terug aan het lezen. Heel veel sterkte voor jou en ik snap volledig dat je wilt gaan. Dat zal niemand jou aanrekenen. <3

1 like

Ik wist het x1000! Ben positief getest. Was juist van plan om me per morgen beter te melden :sweat_smile:

30 likes

Wow, jij hebt het echt nog even standje tig keer zo zwaar! What the hell…
Hopelijk blijven ze nu dan wel weer even weg, en anders zou ik ze toch weigeren of even de deur uit gooien de volgende keer. Ga ik iig wel doen, want ik verwacht dat mijn schoonmoeder dit weekend vast en zeker wil komen of ook gewoon even ā€˜iets komt brengen’. :unamused: Sterkte met je werk in deze moeilijke tijd.

2 likes

De kids hebben wat verkoudheidsklachten, niet noemenswaardig. Maar dat is normaal nu. Vriend heeft geen klachten. Ik ben al minstens een week ziek dus dan heeft hij het wss ook.

Oh jij vroeg vanmorgen trouwens over afstand bewaren mbt je partner.
In mn hoofd heb ik toen alles gedeeld maar volgens mij in het echt niet haha.
Wij hebben dus wel afgesproken dat te doen. Niet omdat ik geloof dat ik dan niet ziek word, maar wel omdat we niet tegelijk ziek willen zijn.
We hebben een grote slaapkamer, alleen geen 2e wc. Degene die ziek is zou dan de bovenverdieping krijgen en degene die niet ziek is woont beneden, en brengt ook het eten naar boven toe. Ook als het beter gaat is er boven gewoon een bureau enzo.
Enige wat gedeeld moet worden is de WC maar ik overweeg zo’n portipotty te kopen (dat overweeg ik sowieso al best lang voor snachts want ik haat traplopen en we hebben boven een badkamer)

Edit: Kuch en wat shit van je test, sterkte!

1 like

Mag ik vragen naast keelpijn wat je dan nog meer voor klachten had?

Ik werk zelf ook in de zorg en zit nu thuis omdat mijn man vorige week ziek geworden is; grieperig gevoel en een benauwd / drukkend gevoel op zijn borst. Heeft geen koorts gehad ( maar dit heeft hij nog nooit gehad, zelfs niet tijdens een acute blindedarm ontsteking, hierdoor is hij toen ook heel laat pas gediagnosticeerd).
Hij is wel 2 weken lang echt niet fit geweest. Ik voel mijzelf prima, heb iets daarvoor wel wat gehoest en verkouden, verder niks. We wonen in een gebied waar tot nu toe de minste besmettingen in NL zijn gedetecteerd dus het lijkt mij zó sterk.

Hoe dan ook zitten we dik in de isolatie… Kan mij niet voorstellen dat ik het niet heb gehad als hij het wel heeft gehad…

Oh en: sterkte!!!