Ik hou echt mn hart vast voor dit weekend (20 graden) en aankomende Pasen. Aangezien niemand uiteten kan, denk ik dat iedereen zeer uitgebreid gaan brunchen/eten en dat de dagen voor Pasen het mega druk zal zijn bij de supermarkt 
Dat is niks anders dan anders toch
Hoe bedoel je? Ik denk dat mensen niet nadenken en last minute āpaasā boodschappen gaan doen. Lange rijen in combi met virus. En vorige weekenden was het zonnig maar niet warm. Denk echt dat het bijvoorbeeld in het park echt druk gaat worden
Ik moet zeggen dat als het klopt dat het tussen de 60.000 en 100.000 euro is, dat er heus vraagtekens bij gezet mogen worden - al is de timing ergens niet heel lekker misschien & Baudet is een ontzettende kwal - maar het zou te belachelijk zijn voor woorden toch.
Ik las hier ook een stuk over van Volkskrant, inclusief harteloze reacties dat mensen maar niet zwart moeten werken. (Was op insta.)
Als ik dit soort dingen lees schaam ik me echt kapot dat ik vanmiddag tegen een vriendin aan het zeiken was wanneer we weer zouden kunnen borrelen.
Ja dit is echt een probleem hoor, voor huishoudelijk werk. Ik hoop echt dat iedereen met hulp in de huishouding diegene gewoon doorbetaalt, ook als ze nu door zelfisolatie of ziekte bij jou in de familie niet kunnen komen. Maar vrees toch dat veel mensen dat niet doen 
Huh ik dacht dat je een grapje maakte, maar is dit echt @FredPaillet? Ik zie influencers onder hun berichtje plaatsen āblijf thuis, kijk op rivm.nl voor maatregelen blablaā maar is dat betaald??
Ja en Rutte wilde niet zeggen hoeveel (Baudet vroeg dat).
Als zelfs Rutte niet wil zeggen hoeveel Mascha verdient gaan we er nooit achterkomenā¦
Jezus. Kunnen ze dat niet voor dit keer gratis doen en dat geld naar weet ik veel, een verzorgingstehuis ofzo.
Ja fuck, ik sprak vandaag een vriendin die dichtbij Milaan woont en het is zo heftig en bizar daar. Vandaag alleen al waren er 2 kennissen van haar overleden, familieleden kunnen geen afscheid nemen, mogen niet naar de begrafenis en mogen niet bij elkaar zijn om samen te rouwen. Het is zo heftig en hartverscheurend hoe het er daar aan toe gaat.
Ik zag net een filmpje waar allemaal brandweer en politie etc achter elkaar naar het ziekenhuis hier reden en het ontroerde me zo hard dat ik echt kei hard heb zitten janken bij het filmpje.
misschien even voor haar deur gaan staan hoesten als de gasten binnenkomen?
Jaaa zo ontroerend! Echt kei hard zitten janken. Dit thuis zitten is niet goed voor mij, word met de week emotioneler 
Ik heb ook een vriendin in ItaliĆ«, die woont bij livorno. Gelukkig is het daar nog niet zo heel erg maar jeetje wat een hel lijkt het me om daar nu midden in te zittenā¦
Ook om de hele tijd te moeten meemaken dat er allemaal bekenden dood gaan.

Ik had het van de week al gevraagd, maar niet echt een concreet antwoord gekregen. Weet iemand waardoor het nu in Spanje ook zo uit de hand loopt? Bij Italiƫ is de bevolkingsgroep ouder en wonen gezinnen langer bij elkaar, is dit in Spanje ook zo?
Rutteās antwoord op de vraag van Baudet hoeveel was āgeen ideeā. Met daarna de noot dat hij het uit gaat zoeken en erop terug komt.
Overigens is oa RTL nieuws er al ingedoken en geeft bv Rutger Vink (Furtjuh) aan er minder voor te krijgen dan normaal en dat hij de opbrengst doneert aan het emma kinderziekenhuis (@ellegirltalk) ; https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/5078491/influencers-gaan-opdracht-over-overheid-jongeren-overtuigen zou mooi zijn als ze het allemaal zouden doneren aan goede doelen.
Als ze zich alleen nog zouden richten op de bible belt zou ik het nog wel begrijpen.
O lijkt me heel fijn!
En bij ons op het werk wordt verwacht dat je volledig productief bent. Uren die je minder maakt moet je aanvullen met het opnemen van vakantieuren
Tbh⦠wij gaan gourmetten 

Met zān drietjes - waarvan 1 dreumes 
En we willen ook gewoon decadent paas ontbijten. Omdat het kan. Nog even kijken of we zoān heel paasbrood kunnen verorberen met 2-3š¤Ŗ