Ja hier trap je mij idd mee keihard op mijn tenen en zou je graag eens willen uitnodigen mee te werken in het ziekenhuis waar ik werk. We redden het niet met onze huidige zorgcapaciteit. Je moet eens weten wat er allemaal voor verschuivingen plaats vinden om dit momenteel te kunnen regelen. Hoe hard mensen extra moeten werken, extra uren moeten maken. Verplicht worden op corona afdelingen te werken. Ik werk aan een stuk door, mag hopen dat ik ergens snel iets kan eten of drinken en laten we van plassen al helemaal niet spreken. En dan werk ik nog geen eens op de drukste afdeling (IC). Daarnaast wat het psychisch met je doet om voor deze patiƫnten te zorgen kan ik je nog geen eens uitleggen. Extra uren die je moet maken, maar die je later geen eens kan opnemen omdat er te weinig personeel sowieso buiten de corona crisis om is dan. zo kan ik nog wel doorgaan.
Buiten deze corona crisis om is het 9/10 keer zo dat ik geen pauze kan nemen, ik werk onregelmatige diensten en nachtdiensten waarvan bewezen is dat het slecht is voor je gezondheid en ja dat neem ik voor lief, omdat ik van mijn vak houd. Ik vind wel dat ik daar naar betaald mag worden.