De UEFA laat ook even hun true colors shinen
De Europese voetbalbond wijst erop dat landen anders Europese tickets voor volgend seizoen kwijt kunnen raken.
Zijn ze gek geworden ofzo.
De UEFA laat ook even hun true colors shinen
De Europese voetbalbond wijst erop dat landen anders Europese tickets voor volgend seizoen kwijt kunnen raken.
Zijn ze gek geworden ofzo.
Wat heftig dat je zo ernstig ziek bent, lijkt me ook rot dat je in veel gesprekken daarbij vergeten wordt.
Maar ik denk (hoop) dat er ook niemand hier is die oordeelt over jouw keuze, net zo min als over de keuze van een 80+er om door te behandelen. Enkel dat het wel echt een keuze is die iemand maakt, en niet een in the heat of the moment beslissing die daarna tegenvalt.
Heel wat anders maar tegelijk hetzelfde, ik hoorde dat vliegtuigen nog steeds vliegen maar dan zonder passagiers omdat ze anders hun vluchtrechten op die routes kwijtraken 
Ik snap waar je heen wilt, maar dat is in deze crisis niet mogelijk denk ik. Hoewel dit paniek kan opleveren bij patiënten, zal een verkeerde keuze over (wel/geen/beloop van) levenseinde nog wel vervelendere consequenties hebben. Bovendien: mocht er echt capaciteitsgebrek in ziekenhuizen gaan komen, dan is het toch enorm zonde voor de patient (en voor de geleverde inzet van zorgverleners) als de patiënt achteraf zegt dat het niet had gehoeven.
Ik hoop dat we levenseinde in de toekomst meer bespreekbaar maken, zodat erover nadenken bij minder mensen zoveel angst oplevert. Wel eens @Protagonist dat misschien niet alle huisartsen even goed zulke gesprekken kunnen voeren. Gelukkig komt er steeds meer aandacht voor levenseinde en palliatie in de geneeskundeopleiding en worden huisartsen meer cursussen aangeboden
Mijn vader kreeg gister een brief vanuit het verzorgingstehuis waar zijn ouders allebei zitten met het protocol voor als bij een bewoner corona wordt geconstateerd. Dat was ook wel echt even schrikken, want dan mogen afwisselend (en dan echt in alleen de laatste fase) drie verschillende mensen langskomen. Mijn vader heeft 3 broers/zussen, dus dat betekent dat ze niet eens allemaal langs zouden mogen komen om afscheid te nemen van hun ouders. Hoe maak je ooit zo’n keuze, echt zo verschrikkelijk. Normaal zei mijn oma over doodgaan altijd ‘als het komt dan komt het, ik heb een mooi leven gehad’, maar nu zei ze dat ze toch haar allerbest ging doen om deze periode uit te zitten. 
Het er met elkaar over hebben en je wensen vastleggen is zo zo zo belangrijk. Wij hebben dezelfde situatie meemaakt in ons gezin en ook de keuze gemaakt ‘de stekker eruit te trekken’. En ook al is die keuze op dat moment weloverwogen gemaakt met de adviezen van de artsen en de gedachte wat mijn moeder zou hebben gewild, het heeft zo’n ontzettende zware impact op ons allemaal gehad. Het heeft ons als gezin echt verscheurd. Nu, meer dan 15 jaar later, kan ik eigenlijk pas zeggen dat ik vrede met de beslissing heb. Al komt nog steeds af en toe de gedachte ‘wat als zij wat anders had gewild’ naar boven.
(Mijn vader heeft toen dan wel de uiteindelijke beslissing gemaakt (ik was ook nog puber), maar het voelt alsof ik dat ook heb gedaan. Ik was erbij en heb lang gedacht ‘wat als ik het niet geaccepteerd had en al jankend en hysterisch geschreeuwd had dat ze m’n moeder niet dood mochten laten gaan?’)
Edit: Zit nu gewoon weer te huilen. Echt al zou je het alleen doen om je familie te ondersteunen: heb het erover met elkaar. Zorg dat als het erop aankomt jij degene bent die heeft gekozen en je familie die keuze alleen hoeft te vertellen en niet zelf hoeft te maken
ja net als het donorregister, vind ik dat geen slecht idee. Dit is een heel mooi onderwerp om te bespreken wanneer het niet urgent of reel is. De dood hoort bij het leven maar wordt wel moeilijker wanneer hij plotseling dichtbij komt.
Ik wilde even zeggen dat het nooit te laat is om voor iets te kiezen waar je hart ligt.
Ik heb ook gewerkt in een commerciële functie, maar heb uiteindelijk de stap gemaakt naar het onderwijs. En hoewel ik nu veel minder verdien, heb ik er echt geen seconde spijt van gehad. Ik haal nu veel meer voldoening uit mijn werk. Hoop dat er voor jou gauw een oplossing komt.
Iets anders dan de discussie hierboven. Maar ik wil wat vrienden een kaartje sturen en daarbij iets van een baksel. Maar is dit onverstandig gezien her virus enige tijd op bepaalde oppervlakten kan voortbestaan en het om eten gaat?
Ik zou me daar niet zo druk om maken (tenzij je zelf ziek bent, dan zou ik het laten). Als jij het gewoon goed verpakt en schoon werkt, is het in principe ook niet heel anders dan iets bij de bakker kopen toch?
Snap je zorgen wel! Ik denk wel dat een groot deel van de (huis)artsen wel in staat is om zo’n gesprek goed te voeren met zijn patient en ik geloof ook dat een groot deel van de patienten, met name de ouderen, voor zichzelf al wel eens hebben nagedacht wat ze zouden willen. In een ramp/crisis moet je uiteindelijk ook kiezen voor de grote lijnen natuurlijk, hoewel je het op individueel niveau misschien anders had gewild en het gesprek niet op deze manier zou hadden willen voeren met je patient.
Thanks dan heb ik mijn activiteit voor vandaag gevonden haha!
Als ik hier ook mensen blij kan maken met vegan koekjes per post stuur maar een bericht!
Ja ik denk dat het zo belangrijk is voor de verwerking dat nabestaanden zich kunnen ‘troosten’ met de gedachte mama/papa/opa/oma/mijn geliefde wilde dit zo. Mijn vader heeft toen ook een discussie moeten voeren met mijn oma, omdat ze het niet eens was met de beslissing. Als het aan haar lag, hadden we er alles aan moeten doen om te zorgen dat m’n moeder bleef leven, hoe weinig levenskwaliteit er ook nog maar zou zijn. Die discussies wil je niet hoeven voeren rond iemands (sterf)bed.
Dat aanbod om te pm-en geldt andersom ook voor jou 
Ik wil!
Heb je hier het recept van? Ik ben wel benieuwd en zoek nog iets lekkers om te maken vandaag.
Ja leuk, stuur maar even je adres in een pm!
@Parasol ik denk dat ik voor dit recept ga https://cookieandkate.com/amazing-chocolate-chip-cookies/#tasty-recipes-27054. Is de eerste keer dat ik deze koekjes vegan maak dus kan je nog niet vertellen of het een succes is haha. Maar vind haar recepten altijd fijn!
Nee dat zijn echt verschrikkelijke scenario’s. Ik weet zelf niet hoe die regel is in ziekenhuizen en of elke instelling het op dezelfde manier handhaaft. Dit is natuurlijk maar 1 verzorgingstehuis en ik weet niet hoe het op andere plekken gaat. Maar dat het vooral hele schrijnende situaties zorgt is wel zeker ja…
Jongens, allemaal even je frequentie verhogen!!1!1!
WAAROM IS JE FREQUENTIE VERHOGEN ESSENTIEEL?
Zoals bij elk ander virus heeft huidige virus een lage trilling (ongeveer 5,5 Hz-14,5 Hz). Het virus sterft bij 25,5 Hz en hoger.
Voor een iemand die in hoge vibraties leeft, d.w.z. samen met de ziel is het niet gevaarlijker dan acute luchtweginfecties omdat het lichaam van een gezond persoon hoger “vibreert”. Slechts af en toe glijdt het om verschillende redenen in lagere trillingen.
De redenen hiervoor kunnen verschillende storingen in de energiebalans zijn … (vermoeidheid, emotionele uitputting, onderkoeling, chronische ziekten, nerveuze spanning, enz.).
Het virus is niet resistent van aard, buiten het lichaam …
De gemiddelde totale frequentie van de aarde is vandaag 27,4 Hz en zou daarom destructief zijn voor het virus, maar er zijn plaatsen waar deze frequentie wordt verlaagd, d.w.z. natuurlijke of door de mens veroorzaakte geopatische gebieden (ziekenhuizen, gevangenissen, elektrische bedrading, elektrische metro- en openbare voertuigen, winkelcentra, kantoren, pubs, enz.) waar de trillingen onder 20 Hz dalen.
Dit virus is gevaarlijk voor mensen met lage trillingen:
Pijn - van 0,1 tot 2 Hz;
Angst - van 0,2 tot 2,2 Hz
Woede / woede - van 0,6 tot 3,3 Hz
Ontstekingsprocessen - van 0,9 tot 3,8 Hz;
Interne rommel - 0,6 tot 1,9 Hz;
Verhoogde temperatuur -0,9 Hz;
Trots -0,8 Hz;
Trots (grootheidswaanzin) -3,1 Hz;
Eenzaamheid - 1,5 Hz;
Gevoel van superioriteit - 1,9 Hz;
In plaats van …
Vrijgevigheid - 95 Hz;
Dankbaarheid - 45 Hz;
Dankbaarheid vanuit het hart - 140 Hz en meer;
Waardering - 144 Hz en meer;
Empathie - 150 Hz en meer
Liefde (zoals je tegen iemand zegt), dat wil zeggen wanneer een persoon begrijpt dat liefde een goed, helder en geweldig gevoel is, maar nog niet heeft leren liefhebben met het hart, vibratie-50 Hz; “ik hou van je”
DE LIEFDE die een persoon met zijn hart voelt voor alle mensen zonder uitzondering en voor alle levende wezens - 150 Hz en meer;
Onvoorwaardelijke liefde - 205 Hz en meer.
De frequentie van onze planeet ligt al millennia op 7,6 Hz, natuurkundigen noemen het Schumann-MRT en het is vanwege de impact die de stralen in de ruimte tussen aarde en ionosfeer spelen, die fungeert als golfgeleider en resonator.
Mensen voelden zich comfortabel onder deze omstandigheden omdat de trillingsfrequentie van hun energieveld dezelfde parameters had, 7,6-7,8 Hz.
De frequentie van Schumann nam echter snel toe. We volgen de dynamiek:
Januari 1995 - 7,80 Hz
Januari 2000 - 9,3 Hz
Januari 2007 - 9,80 Hz
Januari 2012 - 11,10 Hz
Januari 2013 - 13,74 Hz
Januari 2014 - 14,86 Hz
Februari 2014 - 14,14 Hz
Maart 2014 - 15,07 Hz
April 2014 - 15,15 Hz.
In 2020 bereikten we 170 Hz.
Zelfs als we de situatie wetenschappelijk bekijken, wordt het duidelijk dat een persoon die zijn trillingen niet verhoogt, binnenkort de planeet op de een of andere manier zal verlaten en dat noch de hoge sociale gebieden, noch het opgebouwde kapitaal zullen helpen …
We hoeven dus niet bang te zijn!
Je kunt je vibratie vergroten door met jezelf te werken en bewust gedrag van eenheid en liefde te activeren …
P.S. Elke negatieve emotie sluit de toegang tot bewustzijn.
Auteur: Renata Beffa
Zo’n prachtige tekst, deel het zo vaak als je wilt - omdat veel mensen de resonantiewet nog niet eens kennen
Nou dit zit voor veel maatschappijen echt anders.