In meerdere tehuizen waar wij medicatie aan leveren zijn nu ook besmettingen met Corona. Echt zo kut.
Nogmaals, het is geen doodvonnis? De vraag is wat je wil. En juist als je oma in topconditie is, bijna volledig zelfstandig woont en nog volop geniet, is dat al belangrijk om als familie en huisarts te weten. Dat kan namelijk, als het moment daar is, al helpen bij het maken van een keuze door artsen. Artsen krijgen een medische voorgeschiedenis van een patient, maar niet de verdere context van zijn/haar leven. Je oma had ook 90 kunnen zijn met een vrij blanco medische voorgeschiedenis, maar geen levenslust meer en ‘op’ zijn. Dat kan je als arts in the heat of the moment niet ruiken, dus is belangrijk om als familie en huisarts te weten.
Ik vind het vooral heel interessant en bijzonder om te zien, horen, lezen dat jan en alleman zichzelf blijkbaar allemaal deskundig genoeg vinden om een toekomstvoorspelling op het verloop van een virus of andere meningen over zorgvraagstukken die nu spelen als een soort waarheid te verkondigen.
Het was geen corona
Ik heb vaste reiskostenvergoeding maar die komt nu te vervallen zegt mijn werkgever. Ik mag het wel declareren wat ik precies naar het werk heb gereden. Maar dit word niet meteen uitbetaald. Klopt dit?
Lijkt me wel, waarom niet?
Gastarbeider, buitenlandse vrouw met hoofddoek, blonde tatta?
Ik dacht dat dat 6 weken was. Plus ik ga er nog elke keer heen.
Val echt van mijn stoel van de beschrijving van mensen die je schrijft. Vind ik echt ongepast.
Mannen, vrouw, andere vrouw
Oke sorry het was allemaal haastig boos geschreven. #hormonen
Did you just assume gender?!?
Twee eenheden, nog een eenheid, nóg een eenheid

Jongens mochten jullie dit weekend wel lekker in de tuin of balkon willen zonnen kijk dan wel goed uit. Want omdat de smok enzo nu minder is brand de zon nog harder. ( ik gok dat jullie je soieso goed insmeren maar toch)
Moet zondag en maandag werken, ga wel wandelen met cliënten. En hebben een tuintje om te zitten, krijg ik toch wat van 't weer mee gelukkig
Factor 50 all day err day bby 
Mijn vader ook. Vind ‘t toch wel een beetje kut. Hij heeft ook een lichte hartkwaal. Maar we kunnen (en zullen) hem toch niet tegenhouden. Het voelt voor hem als zijn plicht.
Oei dat is naar, had ze tijdelijk of uitzend?
Ik heb een vast contract, dus ik heb nu (nog) geen last. Er gebeurt wel vanalles natuurlijk. Blijft wel spannend.