Snap je zorgen wel! Ik denk wel dat een groot deel van de (huis)artsen wel in staat is om zo’n gesprek goed te voeren met zijn patient en ik geloof ook dat een groot deel van de patienten, met name de ouderen, voor zichzelf al wel eens hebben nagedacht wat ze zouden willen. In een ramp/crisis moet je uiteindelijk ook kiezen voor de grote lijnen natuurlijk, hoewel je het op individueel niveau misschien anders had gewild en het gesprek niet op deze manier zou hadden willen voeren met je patient.
Thanks dan heb ik mijn activiteit voor vandaag gevonden haha!
Als ik hier ook mensen blij kan maken met vegan koekjes per post stuur maar een bericht!
Ja ik denk dat het zo belangrijk is voor de verwerking dat nabestaanden zich kunnen ‘troosten’ met de gedachte mama/papa/opa/oma/mijn geliefde wilde dit zo. Mijn vader heeft toen ook een discussie moeten voeren met mijn oma, omdat ze het niet eens was met de beslissing. Als het aan haar lag, hadden we er alles aan moeten doen om te zorgen dat m’n moeder bleef leven, hoe weinig levenskwaliteit er ook nog maar zou zijn. Die discussies wil je niet hoeven voeren rond iemands (sterf)bed.
Dat aanbod om te pm-en geldt andersom ook voor jou
Ik wil!
Heb je hier het recept van? Ik ben wel benieuwd en zoek nog iets lekkers om te maken vandaag.
Ja leuk, stuur maar even je adres in een pm!
@Parasol ik denk dat ik voor dit recept ga https://cookieandkate.com/amazing-chocolate-chip-cookies/#tasty-recipes-27054. Is de eerste keer dat ik deze koekjes vegan maak dus kan je nog niet vertellen of het een succes is haha. Maar vind haar recepten altijd fijn!
Nee dat zijn echt verschrikkelijke scenario’s. Ik weet zelf niet hoe die regel is in ziekenhuizen en of elke instelling het op dezelfde manier handhaaft. Dit is natuurlijk maar 1 verzorgingstehuis en ik weet niet hoe het op andere plekken gaat. Maar dat het vooral hele schrijnende situaties zorgt is wel zeker ja…
Jongens, allemaal even je frequentie verhogen!!1!1!
wat is dit voor onzin?
WAAROM IS JE FREQUENTIE VERHOGEN ESSENTIEEL?
Zoals bij elk ander virus heeft huidige virus een lage trilling (ongeveer 5,5 Hz-14,5 Hz). Het virus sterft bij 25,5 Hz en hoger.
Voor een iemand die in hoge vibraties leeft, d.w.z. samen met de ziel is het niet gevaarlijker dan acute luchtweginfecties omdat het lichaam van een gezond persoon hoger “vibreert”. Slechts af en toe glijdt het om verschillende redenen in lagere trillingen.
De redenen hiervoor kunnen verschillende storingen in de energiebalans zijn … (vermoeidheid, emotionele uitputting, onderkoeling, chronische ziekten, nerveuze spanning, enz.).
Het virus is niet resistent van aard, buiten het lichaam …
De gemiddelde totale frequentie van de aarde is vandaag 27,4 Hz en zou daarom destructief zijn voor het virus, maar er zijn plaatsen waar deze frequentie wordt verlaagd, d.w.z. natuurlijke of door de mens veroorzaakte geopatische gebieden (ziekenhuizen, gevangenissen, elektrische bedrading, elektrische metro- en openbare voertuigen, winkelcentra, kantoren, pubs, enz.) waar de trillingen onder 20 Hz dalen.
Dit virus is gevaarlijk voor mensen met lage trillingen:
Pijn - van 0,1 tot 2 Hz;
Angst - van 0,2 tot 2,2 Hz
Woede / woede - van 0,6 tot 3,3 Hz
Ontstekingsprocessen - van 0,9 tot 3,8 Hz;
Interne rommel - 0,6 tot 1,9 Hz;
Verhoogde temperatuur -0,9 Hz;
Trots -0,8 Hz;
Trots (grootheidswaanzin) -3,1 Hz;
Eenzaamheid - 1,5 Hz;
Gevoel van superioriteit - 1,9 Hz;
In plaats van …
Vrijgevigheid - 95 Hz;
Dankbaarheid - 45 Hz;
Dankbaarheid vanuit het hart - 140 Hz en meer;
Waardering - 144 Hz en meer;
Empathie - 150 Hz en meer
Liefde (zoals je tegen iemand zegt), dat wil zeggen wanneer een persoon begrijpt dat liefde een goed, helder en geweldig gevoel is, maar nog niet heeft leren liefhebben met het hart, vibratie-50 Hz; “ik hou van je”
DE LIEFDE die een persoon met zijn hart voelt voor alle mensen zonder uitzondering en voor alle levende wezens - 150 Hz en meer;
Onvoorwaardelijke liefde - 205 Hz en meer.
De frequentie van onze planeet ligt al millennia op 7,6 Hz, natuurkundigen noemen het Schumann-MRT en het is vanwege de impact die de stralen in de ruimte tussen aarde en ionosfeer spelen, die fungeert als golfgeleider en resonator.
Mensen voelden zich comfortabel onder deze omstandigheden omdat de trillingsfrequentie van hun energieveld dezelfde parameters had, 7,6-7,8 Hz.
De frequentie van Schumann nam echter snel toe. We volgen de dynamiek:
Januari 1995 - 7,80 Hz
Januari 2000 - 9,3 Hz
Januari 2007 - 9,80 Hz
Januari 2012 - 11,10 Hz
Januari 2013 - 13,74 Hz
Januari 2014 - 14,86 Hz
Februari 2014 - 14,14 Hz
Maart 2014 - 15,07 Hz
April 2014 - 15,15 Hz.
In 2020 bereikten we 170 Hz.
Zelfs als we de situatie wetenschappelijk bekijken, wordt het duidelijk dat een persoon die zijn trillingen niet verhoogt, binnenkort de planeet op de een of andere manier zal verlaten en dat noch de hoge sociale gebieden, noch het opgebouwde kapitaal zullen helpen …
We hoeven dus niet bang te zijn!
Je kunt je vibratie vergroten door met jezelf te werken en bewust gedrag van eenheid en liefde te activeren …
P.S. Elke negatieve emotie sluit de toegang tot bewustzijn.
Auteur: Renata Beffa
Zo’n prachtige tekst, deel het zo vaak als je wilt - omdat veel mensen de resonantiewet nog niet eens kennen
Nou dit zit voor veel maatschappijen echt anders.
Nou dat is de oplossing. Als jullie mij allemaal geld geven beschermen we door jullie vrijgevigheid en mijn dankbaarheid elkaar tegen het virus
Oh wil je uitleggen hoe het dan zit? Ik hoorde het in de podcast van polititia
Zoals in Hongarije :p?
Ik snap het niet, ik heb altijd gedacht dat 5G de trilling ook verlaagde maar die zie ik hier niet tussenstaan.
Heb ik nu voor niks 5Gstreeperdoor stickers op lantaarnpalen geplakt?
Heeft iemand misschien een BETROUWBARE bron hierover?
@Merel Ik heb niet de hele discussie gelezen hoor, maar zo lang je je nog gezond voelt denk ik niet dat je die keuze kunt maken. Ook niet als je 80 bent. Je kunt van tevoren niet weten hoe het is om in zo’n situatie terecht te komen, want er zijn maar weinig mensen die weten hoe het is om op het randje van de dood te staan. En als je denkt dat je het wel weet van tevoren, prima om dat actief vast te leggen, maar ik vind het echt erg om mensen het gevoel te geven dat ze nú moeten kiezen als het niet uit henzelf komt. Ook al zijn ze op leeftijd.
Haha ja duh?
Kwam dit filmpje tegen, snap nu iig meer waarom kinderen er minder last van schijnen te hebben
Ik denk inderdaad dat het voor heel veel mensen heel heftig is om erover na te denken. Maar voor sommige mensen is die keuze snel gemaakt. Mijn opa bijvoorbeeld zegt al jaren dat het van hem eigenlijk niet meer hoeft, maar is nog behoorlijk gezond. Ik weet zeker als ze het hem vragen dat hij direct zegt dat ze hem niet hoeven te redden. En zo zijn er natuurlijk nog meer mensen die er op die manier over denken.
Dat het gevraagd wordt betekent natuurlijk niet dat er van je verwacht wordt dat je de zorg niet meer wilt hebben. Maar in het geval van mijn opa zou het voor alle partijen jammer zijn als hij weken verzorgd wordt op de IC. Stel dat hij daar weer uit komt, zou hij balen dat ze hem verzorgd hebben en niet iemand anders die het wel wilde.
Neemt natuurlijk niet weg dat de manier waarop het gedaan wordt niet altijd is zoals het hoort te gaan en dat is wel een kwalijke zaak. Maar eerlijk gezegd denk ik dat er geen andere keuze is, omdat het een crisissituatie is.
Ik vind dit ook best bizar. Mijn oma is 90 en ook nog helemaal gezond en zelfstandig (oké ze blijft binnen omdat ze verstandig is en krijgt eten nu afgeleverd door ons). Maar die zou echt zoiets van WTF ik mankeer niks en ben normaal actiever dan veel zestigers?
Iedereen kan toch (ongeacht z’n gezondheidssituatie) bedenken wat hij belangrijk vindt? Wij kunnen allemaal morgen te horen krijgen dat we een of andere nare hersentumor hebben, of uitgezaaide kanker of iets anders akeligs waardoor onze levensverwachting ineens niet meer 60 jaar maar 6 maanden is.
Ik zeg echt niet dat je nu moet vastleggen dat je wel 2 maar niet 3 chemokuren wil, of dat je wel bestraling wil, maar niet kaal wil worden, of dat soort hele gedetailleerde dingen. Ik zeg dat je kunt bedenken wat je belangrijk vindt, waar je je het fijnst voelt, wie je bij jouw sterven zou willen hebben.
Ik zou bijvoorbeeld liever korter met hogere kwaliteit leven, ik zou zo veel mogelijk thuis willen zijn, elke avond een fles wijn lostrekken, alleen nog maar lekkere dingen eten en zoveel mogelijk vrienden/familie willen laten langskomen, en uiteindelijk zou ik het vooral belangrijk vinden geen pijn te hebben. Voor mij zou levensverlengende chemo waar ik gigantisch misselijk van wordt geen optie zijn, want dan moet ik al die dingen die ik belangrijk vindt afstrepen. Een ander kan het juist belangrijk vinden zo lang mogelijk bij z’n familie te zijn, ongeacht wat je daarvoor moet inleveren, die kiest misschien juist wel voor die chemokuur. Weer een ander voelt zich enorm onzeker thuis en vindt het fijn om ergens te zijn waar altijd hulp voor handen is, die wil misschien juist zoveel mogelijk in het ziekenhuis of in een instelling zijn.
Ik vind dat een 80-jarige ook kan (en eigenlijk zelfs moet) beslissen wat hij belangrijk vindt in deze zaken, en die dingen moet vertellen aan degenen die over hem/haar moeten gaan beslissen. En dat kan dus ook prima zijn ‘ik voel me veilig in het ziekenhuis en ik geef niet zoveel om al die familie aan m’n sterfbed, dus ik wil wel naar het ziekenhuis gestuurd worden’, maar dan is dat dus wel een keuze waar je over na hebt gedacht.
Ja theoretisch klopt dit zeker. En het is goed om daar al eerder over nagedacht en gefantaseerd te hebben. Maar het is gewoon echt een ander verhaal als het echt plaatsvindt. Misschien vind je nog wel precies hetzelfde maar evengoed kan je mening honderd procent zijn gedraaid. Dat is wat ik bedoel met dat je je leven niet helemaal kan sturen.