Het is niet op Donny specifiek gericht. Ik word zelf gewoon echt heel moe van iedereen en zijn moeder die op basis van zelfgebouwde modellen, tabelletjes en familie en vrienden die âer verstand van hebbenâ voorspellingen doet. Dat het nu klopt, maakt het fenomeen niet minder vervelend.
Ik vind de periode zelf echt al complex genoeg zonder dat er van alle kanten eigen visie op de trend worden gedeeld. Of dat nou positief of negatief is. Daarnaast doet het ook af aan de officiële boodschap. Lijkt me toch het belangrijkst dat die leidend is. Zelfs al heb je er nu voor gestudeerd of begrijp je het helemaal denk ik dat een voorspelling over de trend nu gewoon echt niet behulpzaam is. Ik vind dit topic echt heel fijn om te lezen hoe het met anderen hier gaat, hoe iedereen ermee omgaat, wat mensen mee maken, wat vanuit verschillende expertise het zicht is op beslissingen die nu genomen worden of duiding over bepaalde onderwerpen, maar hoe het gaat verlopen adhv cijfers van het rivm vind ik gewoon echt een nare vorm van speculeren, omdat je merkt dat zelfs de experts daar geen volledige grip op hebben.