Ik wil dit topic graag bijhouden maar het gaat echt zo hard. En soms maakt het me ook wel een beetje bang. Zou er ook animo zijn voor een topic over “positieve” gevolgen van/berichten over corona?
Nou ja ik wil het eigenlijk helemaal niet doen, maar ben heel bang dat zij dan gaat zeggen dat er sprake is van een conflict en moeilijk gaat doen. Ze blijft me ook maar bellen over allerlei gegevens/taken/spullen en hoop dat ze me nu dan eindelijk met rust gaat laten. Ze zegt dat ik volledig onbelastbaar ben volgens de bedrijfsarts maar dat er geen reisbeperking is genoemd en ik dus gewoon kan komen. (Ja echt zo onaardig is ze dus).
En @Okapi ik heb geen rijbewijs, anders had ik dat denk ik gedaan ja! Lief van je dat je meedenkt.
Ik zou als ik jou was de bedrijfsarts contacteren, situatie uitleggen. Hij kan dan je leidinggevende aanspreken op het feit dat ze beroep op je doet, terwijl je niet belastbaar bent. Reizen, gegevens, taken, spullen ben je namelijk ook niet belastbaar voor.
Ik snap dat je bang bent voor conflict, maar je kan niet herstellen als je de weinige energie die je hebt inzet om eigenlijk toch te werken (met alle stress die daarbij komt kijken). Ze zou dat moeten accepteren, echt belachelijk dat ze dat niet doet.
@Daytona wat ongelofelijk verdrietig. Gecondoleerd en sterkte toegewenst
Wat vreselijk… Dat maakt je echt geen special snowflake. Heel veel sterkte
Jeetje wat heftig… Heel veel sterkte!
Sterkte!
Dit alleen al is voor mij genoeg reden om het lekker niet zelf te brengen. Laat het haar halen. Wat een mens.
@Daytona Niet te bevatten. Wil je er meer over kwijt?
Wat afschuwelijk, veel sterkte!
Wat afschuwelijk Ze is blijkbaar dus ook nog heel jong? Wat een hel.
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Wat heftig zeg… Gecondoleerd en sterkte!
Heel veel sterkte
Jeetje helemaal geen specialsnowflake hoor. Wat erg! Heel erg veel sterkte
Gecondoleerd! Heel veel sterkte!
Was echt rustig in de winkel vandaag, echt 3x zo weinig omzet als vorig weekend (het chaos weekend). Maar denk sowieso niet rustig omdat mensen nu eindelijk doorhebben wat quarantaine betekent, maar omdat al die mensen massaal op elkaar geplakt zitten in het park/recreatiegebied…
Heel veel sterkte. Wat vreselijk kut.
Wow, wat erg… Gecondoleerd