Is dit echt zo?
Ja de zuster is het net komen melden. Dat het intern van boven is gemeld. Dus als het nog niet op het nieuws bekend is dan zal dat straks nog wel komen.
Je hebt er niet zo veel aan, maar ik heb je verhaal gelezen en ik steek een kaarsje voor je op. Wat een ontzettende klote situatie zit je in.
Ah nee⦠You got this
Ohhh bah wat naar! Ik vind het heel gek, maar ik heb dit een paar nachten terug ook gehad! Ik vraag me dan echt af wat er nog meer heerst op dit moment.
Mijn verontwaardiging is dat het nergens op slaat om randstedelingen de schuld te geven voor iets dat in heel NL gebeurt.
Ze hadden vanochtend besloten grote uitzondering voor mijn vriend te maken. Om niet de geboorte en zoals het nu is overlijden van zijn kind te missen. Mocht komen onder voorwaarden dat ik in volledig isolatie kom en dokters en zusters helemaal in pak mijn kamer in komen om mij/ons te verzorgen. En mijn vriend in pak etc. en risico dat ik zelf besmet raak. Maar dat mag nu dus niet meer. En onze dochter morgen ook niet meer mag komen. Dus ik ben WOEST!!!
Ik heb op werk wel een beetje mensen wat harder aangepakt die dingen zeiden als:ā Nou ik vind het maar overdreven allemaal hoor, de griep is net zo erg. Mensen maken zich zorgen om niks!!!ā. Ik reageer nu gewoon met:ā Nou ja⦠er gaan ontzettend veel mensen aan dood, en ik heb ouders die vatbaar en zwak zijn, dus wij willen gewoon zoveel mogelijk de veiligheid voor ons, onze families, en uiteraard ons personeel garanderenā. Echt hoor, ik ga gewoon niet meer mee praten met die mensen, ze brengen letterlijk mensen levens in gevaar met zoān houding.
Oh jezus, mijn reactie voelt nu een beetje misplaatst. Wat verschrikkelijk dat je dit alleen moet doormaken.
Jeetje wat enorm heftig. Enorm veel sterkte!
Precies! Het is de schuld van Brabant we hadden daar gewoon een muur omheen moeten bouwen.
Je kan wel verf online bestellen vgm ( bij praxis ook enzo) maar ik weet niet of je een specifieke kleur wilt .
Rutte: laten we solidair zijn met zān allen moeten we het doen
Segers: fuck de randstad
Soy.peor: fuck brabant
Geeft niet ik nam het juist positief op!!
Ik zou graag zien dat de dierenwinkels/boerenbonden of tuincentra open blijven. Mijn huisdieren kunnen geen eten van de supermarkt eten. Maar goed, zo lang ik het online kan bestellen, is dat ook wel prima natuurlijk.
Ik liep van de week met een lijstje in een tuincentrum doelgericht te winkelen en daar liepen ondertussen alleen maar ouderen hun lentekriebels te voeden. Om woest van te worden. En omdat gezinnen die plek ook nog weleens als uitje zien pleit ik voor sluiting van tuincentra.
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en iedereen binnen jullie familie met dit dubbele grote verlies .