Coronavirus #3

Wat intens heftig! Gecondoleerd… onvoorstelbaar :yellow_heart:
In NL?

Ik wilde namelijk net deze delen… en daar hebben ze het over de jongste tot nu toe,
Is in “mijn” ziekenhuis :frowning:, zo dichtbij. Bah.

Klopt ik denk ook dat een heleboel ook psychologisch is. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik ga letten op hoe ik me voel en mezelf eigenlijk een beetje gek zit te maken.

1 like

Ik ben benieuwd of er morgen ook gelijk iets over naar buiten wordt gebracht

3 likes

@Daytona en @MrsCarr
Heel veel sterkte voor allebei :heart:
Wat afschuwelijk.

1 like

https://www.ad.nl/alphen/wil-maakt-spandoek-voor-partner-in-verpleeghuis-lieve-anneke-ik-hou-van-jou-br~a3d22e3f/?fbclid=IwAR0tvhQ8zME6lq9CArHRzD_HsCcikwiZTIpd1MiyD8GvOhhKNRd2ovW_HSc

:heart:

33 likes

Janken :sob: :heart:

8 likes

Heel veel sterkte @Daytona en @MrsCarr

1 like

alleen als die verkouden is toch :(?

Men wat heftig… heel veel sterkte.
Wat een bizarre situatie. Dan ga je toch KOKEN als je die idioten buiten ziet samenzweren :frowning:

1 like

Wat verdrietig @Daytona @MrsCarr
veel sterkte en kracht!

1 like

@Daytona @MrsCarr Sterkte :heart:

1 like

Heel veel liefs in Daytona en MrsXarr :heart:

1 like

@Daytona @MrsCarr wat heftig, sSterkte en veel kracht toegewenst

1 like

Het is niet sensationeel bedoeld. Sorry…

Maar ik denk dat het juist paniek zou schelen als er wel bij vermeld wordt dat deze mevrouw al ziek is. Want… ik kan je verzekeren dat in de lokale Feesboek groep, de paniek nu totaal uitbreekt; want niemand kan dus vinden of ze al ziek was en is 57 dan inderdaad wel erg jong vergeleken met 70/80+
Dus als ze niets onder de leden had, is het op zich wel relevant denk ik dat ze zo jong is? Of niet? Want dan is de allereerste.

Ik vind dat iedereen even naar Marco moet luisteren :joy:

Ik blijf BINNENNN

15 likes

Eeeennnn bedankt! Nu zit het in mijn hoofd

1 like

Oh nee, dat meen je niet! Veel te jong dus ook nog… Sterkte :sob::kissing_heart:

Het aantal doden en besmettingen is vandaag in Italië afgenomen. Hopelijk is nu het kantelpunt bereikt.

In NL zouden we over een paar dagen de eerste effecten van de maatregelen moeten gaan zien…

7 likes

Het was gister drukker dan ooit op de stranden, in de bossen, tuincentra en bouwmarkten. Plus de totale gekte in de supermarkten van afgelopen week. Lekker met 300 man elkaar onder hoesten in de Appie.
Als mensen het vanaf nu eindelijk echt serieus gaan nemen, zie je met een beetje mazzel over 2 weken een afname.

De maatregelen in Italië zijn niet voor niets nog meer aangescherpt.

4 likes

Of nu een afname en over 2 weken een piek thanks to dit weekend

5 likes

Dit heb ik gedaan en ze zouden er een auto langs sturen. Ik ben verder niet meer langs geweest om te controleren of ze dicht waren :yum:

2 likes