Ik moet wel zeggen dat iedereen op millennials zeikt, maar tot nu toe zijn het juist de babyboomers en up die het meest schijt hebben aan de regels in mijn ervaring . Zo ook mijn babyboomer collega die geen handschoenen wil dragen op het werk, geen 1.5 meter afstand houdt van mensen en vervolgens met zijn vieze klauwen een boterham eet, terwijl wij hem continu toeschreeuwen dat ie hierop moet letten. En verder heb ik het zelfs over mijn eigen moeder, die moet je nog net niet met een stok haar huis in slaan haha. Hoe vaak mijn zus en ik wel niet naar haar hebben schreeuwen als ze weer eens naar werk kwam en buiten de auto bleef staan wachten.
Wat afschuwelijk! Gecondoleerd en enorm veel sterkteā¦
Misschien waren die oudjes ook wel doelgericht aan het winkelen met een lijstje? Ik zie geen verschil tussen jou en de andere bezoekers eerlijk gezegd, vind het een beetje raar om de rest daar dan om te veroordelen terwijl je er zelf toch net zo goed bent.
Ja, je hebt gelijk. Mijn punt was meer dat het voor mij in elk geval belangrijk is dat ik ergens dierenvoeding kan kopen die niet in de supermarkt te krijgen is.
Ik kan wel een tijdje vooruit met mijn voorraad. Maar in het geval van een langdurige ālock downā denk ik dat dat voor veel mensen wel belangrijk is.
Wat intens heftig! Gecondoleerd⦠onvoorstelbaar
In NL?
Ik wilde namelijk net deze delen⦠en daar hebben ze het over de jongste tot nu toe,
Is in āmijnā ziekenhuis , zo dichtbij. Bah.
Klopt ik denk ook dat een heleboel ook psychologisch is. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik ga letten op hoe ik me voel en mezelf eigenlijk een beetje gek zit te maken.
Janken
alleen als die verkouden is toch :(?
Men wat heftig⦠heel veel sterkte.
Wat een bizarre situatie. Dan ga je toch KOKEN als je die idioten buiten ziet samenzweren
Heel veel liefs in Daytona en MrsXarr
Het is niet sensationeel bedoeld. Sorryā¦
Maar ik denk dat het juist paniek zou schelen als er wel bij vermeld wordt dat deze mevrouw al ziek is. Want⦠ik kan je verzekeren dat in de lokale Feesboek groep, de paniek nu totaal uitbreekt; want niemand kan dus vinden of ze al ziek was en is 57 dan inderdaad wel erg jong vergeleken met 70/80+
Dus als ze niets onder de leden had, is het op zich wel relevant denk ik dat ze zo jong is? Of niet? Want dan is de allereerste.
Ik vind dat iedereen even naar Marco moet luisteren
Ik blijf BINNENNN
Eeeennnn bedankt! Nu zit het in mijn hoofd
Oh nee, dat meen je niet! Veel te jong dus ook nog⦠Sterkte