Thanks ik erger mij ook hier heel erg aan.
Voor de Jackboxers… we beginnen zo op discord!
Wat was je discord @anon76889665?
@MrsCarr Ik hoop dat je je dochter weer snel in je armen mag sluiten.
Ik log vanavond nog even in denk ik!!
Waar ik woon heb je gewoon in de straat een foodtruck staan midden in het bos
Heel veel sterkte❤️
de luchtmacht die het land gaat desinfecteren? mooi bedacht hahahaha
Zijn ze in italie niet ook de straten aan het desinfecteren?
De luchtmacht ligt nog steeds naar adem te happen van het lachen denk ik
Ja wat kan er misgaan als de luchtmacht chemicaliën naar beneden stort?
Misschien even vragen aan Vietnam.
Ja vind ik ook! Vind zijn boosheid en gevoel van machteloosheid wel herkenbaar, komt goed over.
Mijn buren hebben nu gewoon gasten thuis? Klinkt als een half feestje, snap echt niet dat ze dat nu nog doen.
Wij vroegen ons precies hetzelfde af. Zijn al enkele maanden aan het oriënteren en langs het asiel geweest, toen besloten het uit te stellen naar een periode waarin een van ons veel thuis is. Nu dachten we met Corona: als we dan toch thuis zijn, maar volgens het asiel hier is er bijna geen nood. Het is nog geen seizoen voor jongen, het weer is nog niet warm genoeg voor zwerfkatten om zich te laten zien en naar onze zoekcategorie (katjes met fiv, binnenkatjes) is behoorlijk wat vraag en daardoor geen nood. Zou even het asiel in jouw omgeving bellen
Ik volg haar op insta en zij doet vrijwilligerswerk bij een asiel in België vlgs mij, ze woont op de grens.
Ik zou zeggen gewoon doen want de nood lijkt me nog steeds hoog maar anders kan je haar vragen.
Oh of mss weet @Sjern dit?
Was hier ook niet iemand wiens vriend op het werk moest slapen? Zou hij voor dit bedrijf werken of is dit iets wat vaker voorkomt op de Zuidas haha.
Neeeee, ik wilde dit topic niet openen en nu moet ik wel
Maar op dit moment is het heel rustig qua katten bij ons in het asiel en de katten die we hebben vliegen de deur uit. Ik zou idd de website van het asiel in de gaten houden, want er komen elke week nieuwe katten binnen, maar de vraag is juist groter dan het aanbodt haha. Met een maand begint het kitten seizoen weer, dus dan wordt het wel voller!
Oh en goed nieuws: de dierenambulance heeft het ook een stuk rustiger, want er zijn zo weinig mensen op de weg dat er minder dieren worden aangereden!