Ik ben nu blij dat ik niet de enige ben dit het had onthouden :’)
Echt op kantoor slapen?
Ik weet wel dat veel zuidaskantoren appartementen hebben waar sommige medewerkers die niet hier wonen eventueel kunnen slapen.
Staat ie ook op spotify? Heb zulke dingen op m’n werk af en toe echt nodig voor de luchtigheid.
Als ik m’n corona-pak uit heb (cliënt wordt niet getest dus uit voorzorg volop in de beschermingsmiddelen)
Hahaha zolang Lonely erop staat, is de lijst goed
Ik dacht vandaag aan precies hetzelfde! Dus gek is je vraag sowieso niet.
En als je belt krijg je dan niet een automatisch berichtje? Mijn HA had dat bijvoorbeeld wel
Geplande zorg wordt idd op veel plekken (of misschien wel overal) uitgesteld ja. Maar moet je met een verwijzing niet ook gewoon zelf een afspraak maken? Zo gaat het bij mij iig altijd. Heb nog nooit uit mezelf iets gehoord.
Ik zou ze even bellen en anders mailen. Heb je in ieder geval duidelijkheid.
Ik denk dat de kaakchirug net als alle andere tandheelkundige disciplines alleen de hoognodige en niet uit te stellen behandelingen doen.
Edit: en idd een verwijzing alleen is nog geen afspraak daar moet je zelf voor bellen. Of ze roepen je op om te bellen voor een afspraak.
Ik zou even bellen. Maar inderdaad niet urgente afspraken worden gecanceld en verplaatst tot wanneer de restricties zijn opgeheven. Kan zijn dat ze nog geen afspraak willen plannen zoals bij mij omdat ze verwachten dat het langer duurt dan 6 april.
Ah ja dit dacht ik al, dan zal het nu ook zo wel bij mij zijn. De arts zei tegen mij dat ik niks hoefde te doen en dat de afspraak gepland wordt maar ik bel morgen wel even voor de zekerheid of ik zelf niks gemist heb.
Ik waardeer mijn 100m2 met keuken, wasmachine, wc en douche die ik met niemand anders dan m’n vriend hoef te delen zeer regelmatig als ultieme luxe. Oja en vergeet de bank niet want in een AZC hebben ze alleen een metalen bed en een plastic stoel.
Zou wel even bellen. Ik had volgende week dinsdag ook een afspraak staan en mevrouw aan de telefoon zei dat ik ze net voor was. Ze wilden mij bellen om de afspraak te verzetten maar hadden nog geen tijd gehad mij te contacteren.
Ik weet niet of ik dit nu goed vind of een beetje ongepast (met dat stukje over die overleden vader).
Wtf, mijn werkgever
Een collega ging echt twee weken geleden nog naar Azië, voor werk, hij kwam nog net het land binnen. Domme keuze natuurlijk. Toen hij terug kwam is hij een dag of twee op kantoor geweest. Afgelopen week was hij ziek - flinke koorts, veel hoesten. Nu voelt hij zich ‘beter’ en wilt ie morgen komen werken.
Juicht de werkgever dit toe.
Hoe. Ignorant. Kun. Je. Zijn.
In de Corona mail stond ook al dat je ‘je vooral niet te lang ziek moest melden want niet goed voor de continuïteit’.
Dit virus opent in elk geval wel (mijn) ogen en geeft me stof tot nadenken.
Hij zit op happn omgeving Amsterdam
@Ovenschaal
Dat had ik dus nog niet gelezen maar ik ben me bewust van hoe vreselijk het allemaal is, ik wist ook niet goed of ik het wel moest voorstellen, ik bedoel anders had ik gewoon een topic geopend. Het was goed bedoelt in die zin. Ik snap dat het niet iets is om luchtig over te doen.
Maar wat @Lula al zegt is inderdaad niet de bedoeling (meer topics over corona). Ik ga het topic ook niet muten want het is niet dat ik het niet wil lezen ofzo.
Het was niet mijn bedoeling om ongepaste dingen te zeggen/posten, dus sorry daarvoor, daarom precies wilde ik peilen.
@Daytona Dit is echt verschrikkelijk, ik heb die gedachte al naar mensen die lekker verjaardagen vieren etc… laat staan hoe jij je nu voelt. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Bij op één zat net een huisarts die afgelopen week corona heeft gehad en nu weer helemaal beter is. Haar man (ook besmet) is nog wel ziek. Ik vind het toch best eng dat ze daar zit, ook al zou je niet meer besmettelijk zijn nadat je 24 uur geen symptomen hebt gehad.
Ik werd helemaal boos toen ik keek. Wat dénk die vrouw?!?! Blijf toch thuis. En dat op TV met andere huisartsen die zo nodig zijn nu & Jetten ook aan tafel. En trouwens überhaupt; blijf thuis. Ze doet nu ook tijdelijk alleen telefonische cunsults. Wat een debiel.
Wow! Give this man a medal! haha
Dat is iets heel anders dan er een gezinsuitje van maken. Ik kom mensen in het winkelcentrum tegen (waar ik ben omdat ik moet werken) die gezellig met de fam een dagje shoppen zijn. Geen prioriteit dus.