Wel heel goed om te zien hoe relatief cijfers en statistieken zijn als je niet het hele verhaal / context vertelt!
Ja ik, zit wel gewoon 8 uurtjes klaar maar ben zo niet productief
dat verhaal deed me zo denken aan
Het RIVM is ook niet stellig over immuniteit (zie hun website). Ze denken dat mensen meestal immuun worden, maar of dat zo is is niet zeker.
Dus in deze onzekere periode vind ik dat mensen geen onnodige risicoâs moeten nemen.
Vergis je aub niet in dat die fulltime werkende gezinsmensen ook in tranen zijn hoor. Ballen ophouden kan heel goed voor de bune zo lijken.
Ik ben zo een die een scriptie moet schrijven, maar ineens dubbele uren werkt (want gehandicaptenzorg en SO/VSO dicht dus allemaal ineens opvang en begeleiding en paniekende ouders). En geen opvang voor dreumes en zwanger. Maar ik weet van ellende niet wanneer ik nog naar die scriptie moet kijken en jank regelmatig.
Wees zacht voor jezelf ! Het is allemaal gewoon een rot situatie en niemand vraagt er om
ik neem aan dat dat mettertijd bekend gemaakt zal worden, dat briefje is nu nog niet beschikbaar denk ik
Hoe kunnen we daar nou een antwoord hebben als er (nog) helemaal geen lockdown is? Wordt weer lekker speculeren zo.
Deze man
âNee ben verkouden en had wel koorts maar geen hoge hoor, net een of twee dagen boven de 38 geweest.â
Hij zit hier te kuchen
Speculeren over het middel waarmee je kan aantonen dat je een vitaal beroep hebt?
Maar dat is niet wat je vroeg. Mijn opmerking was niet onaardig bedoeld, maar ik vind het wel een gekke vraag ja.
in frankrijk moet je zo ver ik weet een formulier uitprinten en invullen, maar ik zie niet helemaal in hoe dat fool proof is. we zullen het wel merken als het zover is.
Speculeren is misschien niet het goede woord, maar waarom zou je het daar ĂŒberhaupt over hebben als daar (nog) geen sprake van is? Het lijkt mij heel logisch dat dat vanzelf naar buiten wordt gebracht tegen de tijd dat we daar mee te maken krijgen en niet eerder. Het is wat anders om te kijken hoe het nu in andere landen gaat, maar dat is niet wat ze vroeg.
Heb geeneens een printer volgens mij
Nou nee, eigenlijk niet. Dat hoor ik dan wel.
Over onaardige opmerkingen gesproken.
Van de week stond hier een foto van een moeder die in de keuken een soort winkel maakte voor haar zoon. Voor klusjes kreeg hij Monopoly geld en zo kon hij dingen kopen zoals Xbox tijd. Heeft iemand die?
volgens mij mag je het dan overschrijven hahaha
daarom: ik snap niet hoe dat fool proof is
edit:
What if I donât have a printer?
A handwritten copy of the form is acceptable. Police had initially said you could also download it and fill it in on your phone, but on Wednesday issued a clarification saying that only paper forms - handwritten or printed - would be accepted.
Bizar!
Ik denk dat best veel mensen de schone schijn ophouden en eigenlijk ook regelmatig momenten hebben dat ze het niet zien zitten of weinig gedaan krijgen. Of dat ze gewoon genoegen nemen met wat mindere kwaliteit door de ontstane situatie. Dus die ballen hoog houden gaat toch echt lang niet zo makkelijk als mensen je doen gelovenâŠ
Deze trouwens ook interessant, dat dus inderdaad facebooktabellen niets zeggen omdat het veel te complex is. Zelfs niet als Bas Smit ze deelt hahaha
kan iemand deze screenshotten en plaatsen wil het graag lezen maar dan moet ik betalen