Ik vermoed van niet. Chemotherapie zorgt voor een (tijdelijk) verzwakt immuunsysteem, omdat de goede witte bloedcellen ook door de chemo wordt aangepakt. Maar in principe herstelt zich dit weer na het beëindigen van de chemo. Langdurig een verzwakt immuunsysteem door chemo in het verleden kan ik niet terugvinden als langetermijngevolg van chemo.
Begrijp me niet verkeerd: Ik trek immuniteit en/of de adviezen van het RIVM niet in twijfel, ik ben alleen van mening dat we in dit stadium beter voorzichtig kunnen zijn. Ik snap op recht niet wat de meerwaarde is van dat die vrouw in de studio is.
Nu weer terug naar wat het echt over gaat, de recente ontwikkelingen…
niet dezelfde maar ik vond deze erg lekker
@Ovenschaal je zal vast heel veel vragen krijgen, maar hoe zit dat dan met eventuele mutaties van het coronavirus? Zou je dan wel sneller al weer ziek kunnen worden? Of zijn er uberhaupt geen mutaties van bekend
Weet iemand ook hoe het zit met de deeltijd werktijdverkorting? Een vriendin van mij heeft een vast contract van 16 uur maar werkt 24 uur per week. Krijgt ze dan op haar contracturen de werktijdverkorting of op de 24 uur?
Dan moet je dus een hond lenen ergens of een wit jasje in je auto hebben
Ik begreep 1,5 meter…
Op basis van contracturen!
Ik denk dat het tijd is om mijn krab uit te laten.
Werktijdverkorting is van tafel en kan niet meer door werkgevers worden aangevraagd. Er wordt nu een nieuwe regeling opgesteld door de regering. De details worden waarschijnlijk deze week gepresenteerd.
Ook dan geldt 1,5 meter. Als je niet weet hoe lang dat is, kan je ook op de grond gaan liggen óf je armen spreiden.
Ik hoop nu echt heel erg dat jullie de ZML aflevering aan het quoten zijn 
Het is van tafel omdat werkgevers op basis van deze regeling niet verplicht zouden zijn het volledige salaris door te betalen.
Daar kwam veel kritiek op. Er komt daarom een nieuwe regeling waar een van de voorwaarden is dat de werknemers volledig doorbetaald krijgen.
Voor werkgevers die het al hebben aangevraagd, zal ook de nieuwe regeling gelden.
Even wachten ik zoek even de link naar de website van de overheid.
Edit: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/ww-uitkering/vraag-en-antwoord/aanvragen-werktijdverkorting-en-ww-uitkering-personeel
Jammer dat je niet boven de zestig bent, want dan mag je gewoon schijt hebben
Ja en omdat het niet meer uitvoerbaar was vanwege de enorme hoeveelheid aanvragen en omdat werktijdverkorting uitgaat van uitkering achteraf en de werkgevers nu snel geld nodig hebben. De nieuwe regeling voorziet daar beter in.
Was net boodschappen doen met 2 kinderen en ik had allemaal boze blikken verwacht maar gelukkig niet gekregen…
Viel mij mee, iedereen hield echt afstand en zelfs in elk gangpad stonden strepen
Was gewoon mega relaxte sfeer
Oh wauw wanneer was hij in dat café? Ik had niet gedacht dat ze andere klanten dan ook zouden opzoeken. Dan moet je wel maar net telefonisch hebben gereserveerd ofzo?
Vriiiij zijn, ze willen alleen maar vriiiijjj zijn
corona komt ooit (toch wel)
ze willen nu alleen maar vrij zijn
onbezorgd en vrij zijn
Ik heb verder inhoudelijk niets toe te voegen, maar wilde even zeggen dat ik je berichten in dit topic waardeer! Je legt het echt heel helder uit voor een leek zoals ik. Er is nu zo’n overload aan (soms onjuiste) informatie die op je afkomt, dat het fijn is dat je het even terug brengt naar de basics.
Vinden jullie het oké om nog af te spreken met vrienden/familie (bij iemand thuis)?