Ja en omdat het niet meer uitvoerbaar was vanwege de enorme hoeveelheid aanvragen en omdat werktijdverkorting uitgaat van uitkering achteraf en de werkgevers nu snel geld nodig hebben. De nieuwe regeling voorziet daar beter in.
Was net boodschappen doen met 2 kinderen en ik had allemaal boze blikken verwacht maar gelukkig niet gekregen…
Viel mij mee, iedereen hield echt afstand en zelfs in elk gangpad stonden strepen
Was gewoon mega relaxte sfeer
Oh wauw wanneer was hij in dat café? Ik had niet gedacht dat ze andere klanten dan ook zouden opzoeken. Dan moet je wel maar net telefonisch hebben gereserveerd ofzo?
Vriiiij zijn, ze willen alleen maar vriiiijjj zijn
corona komt ooit (toch wel)
ze willen nu alleen maar vrij zijn
onbezorgd en vrij zijn
Ik heb verder inhoudelijk niets toe te voegen, maar wilde even zeggen dat ik je berichten in dit topic waardeer! Je legt het echt heel helder uit voor een leek zoals ik. Er is nu zo’n overload aan (soms onjuiste) informatie die op je afkomt, dat het fijn is dat je het even terug brengt naar de basics.
Vinden jullie het oké om nog af te spreken met vrienden/familie (bij iemand thuis)?
Ik ben boos op mijn afdeling. We hadden hier op kantoor een ploeg a en ploeg b. Nu zijn er dus mensen van ploeg a op kantoor bij ploeg b.
De man die vrijdag ziek was en aardig wat symptomen had is er vandaag gewoon weer.
Net duidelijk aangegeven maar niemand lijkt het te snappen.
Voor nu had de manager het goedkeurt omdat er deuk ligt op de organisatie. Euhhh niks gaat boven gezondheid van iemand.
Terwijl iemand anders aangaf dat in de familie iemand was overleden door corona. Ja euh hallo?!? Mensen wakker worden.
Nee
Melding maken bij de manager van de manager of desnoods overkoepelende organisatie.
Kan je nog steeds krijgen, al moet je er nu wel flink voor dokken. Als je HPV negatief bent, heeft het alsnog zin.
Jezus
Nog eens 600 kapsalons sluiten hun deuren vandaag.
Wij nog steeds niet.
Volgens mij was dat ook een vereiste. Mijn zusjes kregen hem nog en mijn moeder probeerde het voor mij ook te regelen maar dat kon dus niet meer omdat ik geen maagd meer was.
Thanks 
Wtf. Bij welke kapsalons werk jij? Sommige werkgevers “facepalm”
De kapper wat ik altijd heen ga was vorige week dicht gegaan maar is sinds afgelopen vrijdag ook weer open gegaan 
ja, dat was ook zo, dat is de reden waarom het na een bepaalde leeftijd niet meer werd aangeboden en ik die vaccinatie ook niet heb gehad. Maar ik heb het erover gehad met een vriendin van mij (nadat ik weer HPV negatief was na een eerdere pap 2), die gepromoveerd is op dit onderwerp (HPV en cervixcarcinoom) en zij geeft aan dat het nog wel zin heeft. Mogelijk dat het effect wat minder is dan als je nog helemaal geen seksueel contact hebt gehad, maar nog wel zinvol. Alleen dat weten niet zoveel mensen.
Ami? Hhaha. Die is sinds vandaag weer dicht.
Die mails stonden/staan zo rommelig.
Open dicht open dicht…
Je overlevingskansen met corona zijn wel wat hoger dan met een hartstilstand. Dus in zo’n noodgeval geldt de social distancing niet lijkt me. Zou wat zijn als ook alle zorgverleners zouden zeggen ja sorry ik mag u niet aanraken want ja corona he, dus zoek het maar lekker uit met uw acute blindedarmontsteking