Ook dan geldt 1,5 meter. Als je niet weet hoe lang dat is, kan je ook op de grond gaan liggen óf je armen spreiden.
Ik hoop nu echt heel erg dat jullie de ZML aflevering aan het quoten zijn
Het is van tafel omdat werkgevers op basis van deze regeling niet verplicht zouden zijn het volledige salaris door te betalen.
Daar kwam veel kritiek op. Er komt daarom een nieuwe regeling waar een van de voorwaarden is dat de werknemers volledig doorbetaald krijgen.
Voor werkgevers die het al hebben aangevraagd, zal ook de nieuwe regeling gelden.
Even wachten ik zoek even de link naar de website van de overheid.
Edit: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/ww-uitkering/vraag-en-antwoord/aanvragen-werktijdverkorting-en-ww-uitkering-personeel
Jammer dat je niet boven de zestig bent, want dan mag je gewoon schijt hebben
Ja en omdat het niet meer uitvoerbaar was vanwege de enorme hoeveelheid aanvragen en omdat werktijdverkorting uitgaat van uitkering achteraf en de werkgevers nu snel geld nodig hebben. De nieuwe regeling voorziet daar beter in.
Was net boodschappen doen met 2 kinderen en ik had allemaal boze blikken verwacht maar gelukkig niet gekregen…
Viel mij mee, iedereen hield echt afstand en zelfs in elk gangpad stonden strepen
Was gewoon mega relaxte sfeer
Oh wauw wanneer was hij in dat café? Ik had niet gedacht dat ze andere klanten dan ook zouden opzoeken. Dan moet je wel maar net telefonisch hebben gereserveerd ofzo?
Vriiiij zijn, ze willen alleen maar vriiiijjj zijn
corona komt ooit (toch wel)
ze willen nu alleen maar vrij zijn
onbezorgd en vrij zijn
Ik heb verder inhoudelijk niets toe te voegen, maar wilde even zeggen dat ik je berichten in dit topic waardeer! Je legt het echt heel helder uit voor een leek zoals ik. Er is nu zo’n overload aan (soms onjuiste) informatie die op je afkomt, dat het fijn is dat je het even terug brengt naar de basics.
Vinden jullie het oké om nog af te spreken met vrienden/familie (bij iemand thuis)?
Ik ben boos op mijn afdeling. We hadden hier op kantoor een ploeg a en ploeg b. Nu zijn er dus mensen van ploeg a op kantoor bij ploeg b.
De man die vrijdag ziek was en aardig wat symptomen had is er vandaag gewoon weer.
Net duidelijk aangegeven maar niemand lijkt het te snappen.
Voor nu had de manager het goedkeurt omdat er deuk ligt op de organisatie. Euhhh niks gaat boven gezondheid van iemand.
Terwijl iemand anders aangaf dat in de familie iemand was overleden door corona. Ja euh hallo?!? Mensen wakker worden.
Nee
Melding maken bij de manager van de manager of desnoods overkoepelende organisatie.
Kan je nog steeds krijgen, al moet je er nu wel flink voor dokken. Als je HPV negatief bent, heeft het alsnog zin.
Jezus
Nog eens 600 kapsalons sluiten hun deuren vandaag.
Wij nog steeds niet.
Volgens mij was dat ook een vereiste. Mijn zusjes kregen hem nog en mijn moeder probeerde het voor mij ook te regelen maar dat kon dus niet meer omdat ik geen maagd meer was.
Thanks
Wtf. Bij welke kapsalons werk jij? Sommige werkgevers “facepalm”