Ik heb dit gevoel ook.
Maar ik vind dat vet oneerlijk dat ik me zo voel erover want eigk vind ik dat de overheid gewoon beter moet handelen.
edit: reactie was op @Hazel
Ik heb dit gevoel ook.
Maar ik vind dat vet oneerlijk dat ik me zo voel erover want eigk vind ik dat de overheid gewoon beter moet handelen.
edit: reactie was op @Hazel
Is er donderdag pas een debat van de tweede kamer? Ik dacht dat Jetten zei dat er vandaag ook een vergadering zou zijn?
Ze hebben de tijd van de persconferentie naar 19:00 geschoven, dit stond eerst toch nog op 18:30?
Hahahah, wat top dit.
Heb gisteren voor het eerst sinds 15 jaar weer rondje geskeelerd. Kan het je aanraden als je rustige straten met asfalt in de buurt hebt!
Bij mijn NOS liveblog staat dit bovenaan:
Ik ben wel blij dat het langer licht blijft kan ik straks in de stilte even lekker sporten buiten
Ben benieuwd of de sportscholen geld gaan terug betalen, van mij hoeft het niet
Haha thanks for caring haha <3
Summerbody is door quarantaine food verplaats naar 2021
Bij de keten (woonretail) waar ik werk is een heel team medewerkers geveld door coronaverschijnselen en nu moet ons filiaal dicht en gaan wij in hun filiaal werken… ik hoop echt dat ze vanavond zeggen dat alle niet essentiële winkels dicht moeten want ik vind het echt niet meer fijn. Ze zouden ook schermen komen plaatsen bij de kassa maar nog steeds niets gebeurd. Maar wij lopen ook gewoon veel op de vloer om klanten te helpen dus die schermen slaan ook nergens op.
Zowat alle kledingwinkels en ikea zijn al dicht maar onze branche doet verder echt niks.
Die 66 en 49 zijn de absolute aantallen, de percentages staan erachter (31% en 23%).
Ze hebben bij de liveblog van nu.nl nu dit erbij gezet als disclaimer:
Landen onderling vergelijken kan niet: zo brak het virus niet overal op hetzelfde moment uit en bevinden de verschillende landen zich dus niet in dezelfde fase. Bovendien verschillen de landen in bevolkingsaantal en hebben veel landen ook andere manieren van testen.
Ik denk door die grafiekjes die overal verschijnen nu.
Ik vind het heel fijn want ik spreek geen Deens haha. Waar volg jij het Deense nieuws?
Tante van m’n moeder (kende haar zelf niet echt goed hoor) heeft vrijdag antibiotica gekregen voor een longontsteking. Vervolgens ging 't zondag toch niet zo goed, dus opgenomen in 't ziekenhuis. Vandaag gehoord dat 't toch corona is en vanmiddag is ze al overleden… Echt bizar snel gegaan. Terwijl ze vanochtend nog gezegd heeft dat ze zich eigenlijk niet eens zo ziek voelde en toen ook nog goed aanspreekbaar was. Ze is 80 jaar geworden.
Wat vreselijk komt dan zo dichtbij hé
sterkte voor jullie familie
Het zijn ook de percentages tov het totaal aantal overleden patienten. Dus niet dat 31% van de 80-84-jarigen overlijdt, maar dat 31% van de overledenen tussen de 80-84 jaar is.
Dat is nog steeds veel, zeker in verhouding tot het aantal patiënten in die leeftijdsgroep, maar geeft dus vooral aan dat het virus voor die leeftijdsgroep gevaarlijk is.
Ja dat is wel even een besefmomentje hoor! Hoop dat m’n oma er nu ook wat serieuzer mee om gaat.
Heftig!
Shit. Toch sterkte gewenst, ook aan je moeder.
Ah wat ontzettend naar… Heel veel sterkte voor jullie!
Tante van m’n vriend is ook opgenomen en positief getest helaas. Was al een week ziek met koorts en benauwdheid en nu opgenomen, koorts schijnt al wat gezakt te zijn maar heeft wel zuurstof nodig. Duimen maar