Oh ik bedoel, blijven we nu tot 1 Juni thuiswerken, of valt “op kantoor” ook onder een bijeenkomst?
En nog steeds kan ik gaan werken in een winkel in de binnenstad…
Ik wil zo graag werken jongens
Mijn moeder moet morgen gewoon naar haar werk om examentraining te geven 
Ja ik kan goed inkomen wat je zegt. Mijn ‘redding’ is dat ik een vitaal beroep heb en dus gewoon mag werken, maar ik heb het er nu ook al heel erg moeilijk mee terwijl we nog niet eens 8 dagen ver zijn. Heb je iemand die je hier doorheen kan trekken? FaceTimen? Je mag me ook altijd pb’en als je wilt!
de YouTube stream is nog gaande trouwens. rond 6 april word een besluit gemaakt over de scholen
Oké ik heb het niet gevolgd maar niet-essentiële winkels mogen dus open blijven?
Ik snap er geen bal van
Want dit betekend dan ook tot 1 juni geen sportclubs? Horeca? Thuiswerken tot 1 juni? Want kantoren zijn ook groot?
Kennen we niet allemaal zo’n armbandje krijgen als we bewezen immuun zijn?
Ik vind het ook fijn want ik zou eigenlijk afgelopen weekend naar Denemarken verhuizen… We gaan zien of dat we nog inzit. Voorlopig is werk hebben een reden om het land binnen te komen. Misschien dat ik vanaf 1 mei welkom ben, we gaan het zien.
Het kwam eerst allemaal nog niet zo binnen haha maar 1 juni klinkt voor mij nu echt wel als een eeuwigheid. Word ook echt doodongelukkig van nog tot 1 juni thuiswerken, laat staan mijn rug.
En vooral je laatste punt ook ja…
Nouja ik wilde juist graag strengere maatregelen dus ik kan het straks vast wel weer relativeren maar dringt nu even door denk ik
yup want ze gaan ervanuit dat mensen de maatregelen zullen volgen 
Pff ik zie het echt even niet meer zitten. Ik kan niet tot 1 juni in mijn eentje wonen en niks doen, want ik kan niet thuiswerken. Dan word ik gek geloof ik
Ik kan me dit ook niet voorstellen? Mijn vader is op zich wel gezond, maar ze zijn wel 70/75. Moet ik mijn pa en partner vermijden al die tijd? Ik heb nu helemaal spijt en voel me schuldig dat ik niet meer aandacht aan hem heb besteed afgelopen maanden. Hij wordt al ouder, dat merk je echt, zijn sterfelijkheid is al te zien laat maar zeggen. Hem al die tijd niet zien?
En jongens, tot fucking 1 juni thuiswerken? Mijn rug. Mijn carrière bovendien want zou in mei/juni een stap gaan maken.
Ik vind dit echt wel bizar. Waarom pas dan? Kinderen in examenklassen bijvoorbeeld moeten echt weten waar ze aan toe zijn!

Pfffff op mijn werk is het onmogelijk om afstand te houden. Fuck. Ik wil niet meer. Als ik afstand hou van klanten kan ik ze letterlijk niet helpen.
Examens gaan volgens mij gewoon door
Ik denk toch echt dicht tot 1 juni. Hoe doen ze dat anders met cafés? Alleen mn werkgever stuurt nu direct mail met dat het zou kunnen dat ie ons oproept voor ‘ander werk’ na 6 april? Snap niet helemaal hoe ie dit voor zich ziet dan met deze maatregelen
Tering wat rommelig.
Geen bijeenkomsten want boete.
Maar winkels blijven open… bij een hm werkt al meer dan 4 man personeel. Krijgen die dan elke dag 4000 euro boete? Haha wtf
En eerst was 1 mei en toen 6 april
Horeca.