Pff ik zie het echt even niet meer zitten. Ik kan niet tot 1 juni in mijn eentje wonen en niks doen, want ik kan niet thuiswerken. Dan word ik gek geloof ik
Ik kan me dit ook niet voorstellen? Mijn vader is op zich wel gezond, maar ze zijn wel 70/75. Moet ik mijn pa en partner vermijden al die tijd? Ik heb nu helemaal spijt en voel me schuldig dat ik niet meer aandacht aan hem heb besteed afgelopen maanden. Hij wordt al ouder, dat merk je echt, zijn sterfelijkheid is al te zien laat maar zeggen. Hem al die tijd niet zien?
En jongens, tot fucking 1 juni thuiswerken? Mijn rug. Mijn carrière bovendien want zou in mei/juni een stap gaan maken.
Ik vind dit echt wel bizar. Waarom pas dan? Kinderen in examenklassen bijvoorbeeld moeten echt weten waar ze aan toe zijn!
Pfffff op mijn werk is het onmogelijk om afstand te houden. Fuck. Ik wil niet meer. Als ik afstand hou van klanten kan ik ze letterlijk niet helpen.
Examens gaan volgens mij gewoon door
Ik denk toch echt dicht tot 1 juni. Hoe doen ze dat anders met cafés? Alleen mn werkgever stuurt nu direct mail met dat het zou kunnen dat ie ons oproept voor ‘ander werk’ na 6 april? Snap niet helemaal hoe ie dit voor zich ziet dan met deze maatregelen
Tering wat rommelig.
Geen bijeenkomsten want boete.
Maar winkels blijven open… bij een hm werkt al meer dan 4 man personeel. Krijgen die dan elke dag 4000 euro boete? Haha wtf
En eerst was 1 mei en toen 6 april
Horeca.
Is nog niet bekend gemaakt, alleen dat schoolexamens doorgaan. Maar niet centrale eindexamens.
Zoveel onduidelijkheden???
Ik snap gewoon echt niet waarom er niet 1 boodschap is uitgegeven ipv dit handjevol vage uitspraken: ga gewoon geen sociale activiteiten aan. Punt.
Spreek ze even aan als het kan… jeetje sommige mensen
Ik merk dat ik het echt heel moeilijk vind om een solidair mens te zijn, mijn ego is echt sterk.
Maar hou me netjes aan de regels hoor. Vind het alleen heel saai.
Ik ga mijn abonnement op 2020 opzeggen. Wat ontzettend kut.
Ah mensen we komen er wel doorheen, gelukkig hebben we het forum nog
Wie heeft een goeie sv van de persconferentie?
Ik was net een uurtje wandelen.
Ik in mijn hoofd: in juni ben ik echt een slanke belezen godin
Reality: 30 kilo zwaarder en 8x Friends opnieuw gekeken
Dat snap ik dus ook niet. Dat ze zeggen ja je mag wel samenkomen tot 3 personen en op 1,5m afstand. Zeg gewoon: geen sociale bijeenkomsten, klaar. Boodschappen mag je doen, de hond uitlaten. Punt. Uit.