Coronavirus #3

Is nog niet bekend gemaakt, alleen dat schoolexamens doorgaan. Maar niet centrale eindexamens.

Zoveel onduidelijkheden???

17 likes

Ik snap gewoon echt niet waarom er niet 1 boodschap is uitgegeven ipv dit handjevol vage uitspraken: ga gewoon geen sociale activiteiten aan. Punt. :woman_shrugging:t3:

7 likes

Spreek ze even aan als het kan… jeetje sommige mensen

1 like

Ik merk dat ik het echt heel moeilijk vind om een solidair mens te zijn, mijn ego is echt sterk.

Maar hou me netjes aan de regels hoor. Vind het alleen heel saai.

13 likes

Maar dit mag/kan in principe wel toch? @Ohappyday

Ik ga mijn abonnement op 2020 opzeggen. Wat ontzettend kut.

37 likes

Ah mensen we komen er wel doorheen, gelukkig hebben we het forum nog

7 likes

Wie heeft een goeie sv van de persconferentie?
Ik was net een uurtje wandelen.

Ik in mijn hoofd: in juni ben ik echt een slanke belezen godin

Reality: 30 kilo zwaarder en 8x Friends opnieuw gekeken

82 likes

11 likes

Dat snap ik dus ook niet. Dat ze zeggen ja je mag wel samenkomen tot 3 personen en op 1,5m afstand. Zeg gewoon: geen sociale bijeenkomsten, klaar. Boodschappen mag je doen, de hond uitlaten. Punt. Uit.

10 likes

Mijn contract loopt af voor 1 juni. Nu maak ik me nog meer zorgen om mijn baan. Ik ben niet degene die het hardste getroffen wordt hierdoor, maar toch mooi kut als ik straks werkloos ben :woman_shrugging:t3:

3 likes

Nos

Wat een zwak besluit!

1 like

Alleen de bijeenkomst-evenementenregel geldt tot 1 juni toch?

Je ouders kun je neem ik aan gewoon blijven zien, mits je afstand houdt dan. Tenzij je het zekere voor het onzekere wil nemen.

Hoe doen degenen hier dat met hun partner, als ze niet samenwonen?

Dat is al goed. Ja meer kun je niet doen en vervelend dat jij nu ziek bent, beterschap!

1 like

Ik vind het gewoon nog steeds onduidelijk? Snap er nog minder van dan voor de persconferentie.

2 likes

Pff ik was wel gewend aan het thuiswerken en dergelijke, maar tot 1 juni zo leven? Al zeiden ze niet specifiek dat deze maatregelen tot 1 juni gelden, maar ik vermoed dat dit wel zo blijft.
Ik moet ook bijna huilen bij de gedachte mijn familie gewoon zo lang niet te zien.

4 likes

Ik wil mijn vader nog opzoeken. Hij heeft longkanker en nu dan? Misschien maar een taxi nemen daarheen & nog 1 x op bezoek?

1 like