Ik ga ook niet meer naar mijn ouders nu. Mijn moeder werk (ook) in een verzorgingshuis waar 4 vastgestelde corona patiënten zijn dus kan het naar mijn cliënten toe niet maken als ik bij haar langs ga (vind ik)
Ga de hond wel missen
Ik ga ook niet meer naar mijn ouders nu. Mijn moeder werk (ook) in een verzorgingshuis waar 4 vastgestelde corona patiënten zijn dus kan het naar mijn cliënten toe niet maken als ik bij haar langs ga (vind ik)
Ga de hond wel missen
Precies, mijn vader is ziek.
Maakt me zo verdrietig… wil aan de ene kant alle momenten die we nog samen kunnen hebben, koesteren. Maar door Corona en de risico’s kán dat gewoon niet
Ja goede, zoiets kan ik doen. Bij mijn ouders in de tuin staan
Is de fiets een optie? Maak je er een sportief uitje van 
Bah ik lig wakker, het overvalt me allemaal echt even ofzo. Ben echt verdrietig 
Ik denk dat ik betreft mijn ouders liever het zekere voor het onzekere neem. Ze wonen in Brabant en één van mijn ouders heeft diabetes (waar het nu door stress ook niet echt stabiel mee is) en zoekt een paar keer per week mijn grootouders op omdat zij anders niemand zien. Maar mijn ouders zijn ook prima in staat om te videobellen, dat scheelt wel.
Maar goed ik ben er nog niet helemaal uit hoor.
Ik kan wel bij mijn ouders op bezoek maar ik vind het wel moeilijk dat ik ze niet even gewoon een knuffel kan geven 
@Shinshell @Flamoes
Ik denk dat een verschil ook zit of je moet reizen om je ouders te zien.
Ik zou niemand nu aanraden om met het ov te gaan om iemand te bezoeken.
Mijn ouders wonen op fietsafstand en ik denk dat ik dat idee van kletsen in de tuin wel voor elkaar ga krijgen. Ze hebben alleen een lange brandpoort voor de tuin dus dan moet niemand daardoor gaan maar ook dat lukt me denk ik wel.
En de eventuele kleinkinderen… de dreumes wil gewoon naar opa. Punt. We hadden opa door het raam even gesproken, maar dat gaf een enorm drama; huilen schreeuwen “die die die! Opa opa!”
Dat ik me afvraag of dat nou zo goed is voor beide…
Edit; tegelijkertijd ben ik dankbaar dat we een paar jaar terug toch besloten hebben hier (op loopafstand) te gaan wonen, en niet in de stad/dorp waar we eigenlijk misschien liever wilden wonen.
Altijd gezegd dat nu mijn vader ouder werd ik dichtbij wilde wonen, en daar wooncomfkrt voor wilde inleveren; en het is heel fijn dat dat nu zo uitpakt. Even boodschappen brengen oid is nu zo gepiept 
Vandaag werk ik een dienst bij het rouwvervoer, en kom ik dus in verschillende ziekenhuizen en verzorgingshuizen en ookal kom ik elke dag in aanraking met mogelijke/besmette patiënten, vandaag vind ik het ergens best spannend/eng.
Kan ik me goed voorstellen.
In mijn supermarkt is een besmette vrouw gewoon haar boodschapjes komen doen.
Want ja ze moest ook gewoon eten.
Ik heb net een nieuwe lijst met regels gekregen met een Max aantal klanten… dit gaat echt ff een kut dag worden.
Heb helaas geen fiets hier! Woon in het centrum van een grote stad dus doe eigenlijk alles lopend. Alleen nu vind ik het wel heel lastig want een fiets zou idd echt een goeie oplossing zijn geweest.
Ahw
ik had het gisteravond heel erg, kan het nu wat beter relativeren. Hang in there, je bent niet alleen 
Meh, weer zo’ n dag vandaag. :(.
Ik was gister jarig en ondanks alles een fijne verjaardag gehad. Maar ik heb me wel dood lopen ergeren aan 2 vriendinnen die super chagrijnig waren door de persconferentie. Ik dacht alleen maar: joe dit zag je toch al duidelijk aankomen dat de maatregelen verlengd zouden worden? Maar misschien ben ik dom en pessimistisch. En ik vond t stom dat ze chagrijnig waren. Alleen maar geklaag dat ze nu niks meer konden. Ja joeh je bent niet de enige. Bel me dan niet idiotas.
1 van hen is afgelopen weekend nog met de trein naar een andere stad gegaan. Ik werd bijna boos toen ik t hoorde. Zit ik een beetje voor pietjanlul mijn verjaardag te vieren, en zij hebben wel recht om te klagen. Ik ben nog steeds boos.
Ik heb gisteravond 4 positief besmette isolatiekamers schoongemaakt en nu ben ik echt verdacht op elk dingetje in mn lijf.
Is dat… hoofdpijn? Oh nee, ik heb een droge keel bij wakker worden.
Er is geen fuck aan de hand, ik ga mezelf echt gek praten zo.
Lief, dankje. Misschien lukt het wel om een goedkope fiets aan te schaffen via marktplaats ofzo? Of tijdelijk een swapfiets? Ik vind fietsen ook altijd lekker om even mijn hoofd leeg te maken.
Mijn oma klinkt hetzelfde. Ze wil per se zelf meerdere keren per week naar de supermarkt. En als we aangeven dat dst niet verstandig is, zegt ze ‘anders heb ik nu toch geen leven’ en ‘je moet toch ergens dood aan gaan’.
Totaal niet mee eens. Maar begrijp het ergens wel…
Haha hier ook een hele eigenwijze oma
Ze zei nog ik hoop dat corona hier wat zuurpruimen uit het complex opruimt
Haha love oma
Mijn oma zegt ook dat ze een leuk en lang leven heeft gehad en dat als dit het eind is het dan maar zo is. Dat respecteer ik, maar het betekent volgens niet dat als zij straks ziek wordt ze haar niet op de IC gaan opnemen dus ik vind toch dat ze onnodig risico neemt betreft het belasten van de zorg. Misschien kunnen er dan andere mensen niet opgenomen worden die wel nog zin hebben in het leven.
Sorry dit klinkt super hard maar ik heb het idee dat dit bij meer ouderen speelt dus wilde het roch even delen.